Vandaag 11 maanden

M'n kleine man is vandaag alweer 11 maanden. Het gaat echt zo snel. Hij is wel weer hartstikke verkouden, dus niet te genieten vandaag. Voor de rest gaat alles heel goed, hij tijgert vrolijk de kamer door, kruipen doet hij nog niet. Hij gaat wel sinds kort staan en doet dan ook een paar stapjes langs bijv. de tafel. Pfff, het gaat zo snel allemaal. Het mag van mij best wat rustiger aan. Ik heb wel nog even een vraagje, sinds Micah geen BV meer krijgt, drinkt hij opvolgmelk. Hij krijgt 2 flessen per dag s'ochtends en s'avonds. Is dit voldoende of zou hij nog meer opvolgmelk moeten krijgen?
Groetjes

Wat gaat het snel he.. Nog een maandje en dan mag je zijn eerste verjaardag vieren..

Ethan krijgt smorgen en savonds 180 +6 schepjes en smiddags na zijn brood 120 + 4 maar gaat niet altijd op.

Verder drinkt hij nog een 120 a 150 cc water/thee/roosvicee

Het gaat zeker snel! We kunnen ze niet klein houden!!!

Tim drinkt ook 2 flessen per dag, 2x 210.
Hij drinkt die bij het ontbijt en bij de lunch. Daarbij eet hij ook een boterham. Tussendoor krijgt hij bekertjes diksap. Geen avondfles meer hier. Weet niet hoe groot de flessen zijn die je geeft?
Ze moeten volgens mij 400-500 opvolgmelk binnen krijgen.

Ik geef ook 2 flessen. Tjerk is vandaag precies 10 maanden. Hij krijgt 's morgens 200ml en 's avonds 250 ml. Overdag drinkt hij eigenlijk alleen bij het brood. Dan drinkt ie misschien 30 ml. Soms water, soms thee en als hij erg veel geluk heeft een keer roosvicee.

Terug
Bovenaan