Vandaag 11 weken oud!

Vandaag is mijn mannetje alweer 11 weken oud en hij wil al zoveel.
Hij heeft door hoe die aandacht krijgt en alleen bij mama is goed bij verdriet.
Ook heeft hij al twee keer gedraaid gister die boef, hij wil zoveel en ik wil zo graag
dat hij niet zo rap gaat met zijn ontwikkeling.
Maar aan de andere kant ben ik zo trots op hem ik zie hem groeien naar zijn eigen ik.
Mijn laatste weekje vrij dus nog even extra genieten van mijn mannetje.

Groetjes trotste mama van michael

Het lijkt wel of ze elke dag weer wat nieuws kunnen. Het gaat  echt  snel. Evi is alweer 3 maanden. Geniet nog maar lekker van je laatste week verlof!

groetjes Sonja

boas word morgen 10 weken.ik hoor steeds,zelfs van mn ouders en schoonouders;hoe oud is hij nu?3 maanden?
ze gaan idd elke dag meer doen.lachen,lachen met geluid..boas heeft nu zn handjes ontdekt en kan al heel hard:urrr...roepen.hij verandert heel langzaam van schattig naar grappig.hoewel hij natuurlijk nog steeds schattig is
groetjes kari

Heej, dan zijn die van ons precies even oud. Quinn is vandaag ook 11 weken. Snel gaat dat he. En hij kan ook al echt meer. Leuk om te merken he.
Ik heb ook nog 1 week verlof en dan weer werken. Ben benieuwd hoe dat gaat bevallen. Ga maar rustig aan beginnen.
Groetjes Veerle.

Leuk he, dat ze steeds meer kunnen en willen? Esther probeert nu echt dingen te pakken. Ook ligt ze af en toe in een gekke wokkel in een poging te draaien, maar dat lukt natuurlijk nog van geen kant. Ze ligt vaak te kraaien en lacht om de meest maffe dingen (draait haar muziekmobile al een kwartier rondjes boven haar hoofd, schiet ze opeens in de lach. Wat ziet zij wat ik niet zie??? Het stomme ding doet echt al een kwartier precies hetzelfde!). Ze worden inderdaad steeds grappiger. En ze weet het best, dat kleine boefje, want als ze ons hoort lachen gaat ze nog enthousiaster doen waar ze mee bezig was!

Groetjes,

Eveline

Terug
Bovenaan