vandaag 11 weken zwanger..!!!

Hoi iedereen,
Ik ben vandaag precies 11 weken zwanger en ik voel mij langzaam aan iedere dag iets minder misselijk, dus ik hoop echt dat het einde in zicht is! Maar ga nog nergens vanuit!
Volgende week heb ik een combinatietest ( echo en bloedafname) zijn er nog meer die ervoor gekozen hebben om dat wel te laten doen?
Gr. Ilse

Hoi Ilse,

Ik weet nog niet wat ik ga doen. speelt leeftijd bij jou mee? Ik ben 38 en ik denk dat ik er verstandig aan doe wel zo'n test te laten doen eigenlijk.

Groetjes Petra

Heej hallo

Ik ben vandaag precies 9 weken, ik ben dan wel 25 maar kom wel in aanmerking voor allerlei soorten testen. Wegens doodgeboren kindje. Vind het heel erg moeilijk, weet totaal niet wat ik moet doen. Ben zo bang voor de uitslagen (heb toen vruchtwaterpunctie gehad waaruit bleek dat het helemaal niet in orde was). Als ik hem doe dan weet je alles zeker en heb je meer rust denk ik in je zwangerschap,  maar als ik het niet doe zit je weer met je twijfels. Moeilijk, gelukkig kan ik er nog een tijdje over nadenken.   Nadeel van het onderzoek is, is dat er een kleine kans is dat het mis kan gaan.

Volgende week gelukkig een echo, want begin al weer een beetje zenuwachtig te worden, wil even een bevestiging zien of alles wel in orde is.

Gr. Ingrid

Hey,

Ik heb vandaag een brochure binnen gekregen voor die testen.
Heb ik van de verloskundige gekregen, zodat ik me al door kon lezen wat dat inhield.
Maar ik moet eerlijk zijn ik weet nog niet wat we doen.
Van de ene kant wil ik het wel weten, maar van de andere kant ben ik bang dat we alleen maar onzekerder van worden.

Groetjes gizzymo

Hoi Petra,
mijn leeftijd speelt niet mee, ik ben 28 jaar, maar bij  mij speelt mee dat mijn beste vriendin haar broertje het syndroom van down heeft.
Het is een schat, begrijp mij niet verkeerd, maar ik heb van heel dichtbij de zorg om hem kunnen meemaken.
Ik kies er daarom voor om wel de test te doen...
Gr. Ilse

Terug
Bovenaan