Vandaag 12 weken!!!

Vandaag de 12 weken grens bereikt!!!!
Ik voel me nog steeds erg moe en met vlagen nog steeds misselijk (gelukkig wel minder dan enkele weken geleden).
Heb de laatste tijd veel last van maagzuur dat had ik bij mijn eerste zwangerschap pas tegen het einde.
Heel vervelend, vannacht heb ik zelfs rechtop geslapen had echt veel last.
Ik hoop dat ik mij binnenkort echt beter ga voelen, want ik voel me echt belabberd zeg. daarbij werk ik ook nog gewoon pfff het valt allemaal niet mee.
Nou genoeg geklaagd!!! (sorry dames)
Maandag de 3 mnd echo spannend!!

Hoe voelen de andere mama's in spe zich over het algemeen?

Ik schud je de hand ik voel me net zo belabberd.
Ik zit alleen wel in de ziektewet.
Werk met kinderen en als ik dan steeds naar de toilet moet om te spugen is niet zo handig.
Ik ben nu bijna 11 wk en ik hoop ook dat het na 12wk overgaat.
S6 maandag

Hallo,
ik sta vaak misselijk op en ga misselijk naar bed. af en toe een paar uurtjes tussendoor dat ik me goed voel. verder ben ik na een dag werken heel erg moe. ik ga het liefst al om 19uur naar bed. ben al een paar keer ook echt heel vroeg gegaan (20.30 ofzo) en slaap dan met gemak de hele nacht door. mijn wisselende diensten (met name de nachtdiensten) beginnen me ook een beetje op te breken.
ik ben morgen 12 weken. en hoop dat ik me na de 14, zoals mijn huisarts me voorspelde, ook echt een stukje fitter kan voelen. want ik zou graag zo'n stralende zwangere vrouw zijn, en dat ben ik nu verre van (vooral door mijn vermoeide uitstraling en vele puistjes op m'n gezicht).
Heerlijk even klagen!!! Ik antwoord namelijk standaard de vraag; "hoe voel je je?" met: "o prima hoor, af en toe wat last van de bekende kwaaltjes, maar mag niet klagen..." jaja, maar ondertussen. :)

Hoi lieve meiden!
Ben vandaag 12 weken en 1 dag. Ik voel me sinds een week een stuk beter. Kan nog lang niet alles eten, maar dat ik al iets kan eten zorgt ervoor dat ik mezelf zoveel beter voel. De vermoeidheid valt bij mij gelukkig wel mee. Iets waar ik anders heel veel last van heb vanwege mijn rheuma. Het is nu niet erger. Heb gelukkig ook geen last van puistjes ofzo en iedereen zegt dat ik straal. Heerlijk compliment! Heb sinds een week of 2 wel veel last van mn SI gewricht. Dat zit aan het uiteinde van je wervelkolom. Je 'staartje' zeg maar. Bij de vorm van rheuma die ik heb kan je dar veel pijn aan hebben. Mn collega's vragen zich alleen af of het nu geen bandenpijn is. Het straalt ook uit naar mn lies en de achterkant van mn been. Af en toe loop ik er echt moeilijk door en kan ik 's nachts bijna niet omdraaien in mn bed. Alles draait en buigt mee, behalve dat stomme gewricht!! Binnenkort weer naar de rheumatoloog en over 4 weken mag ik weer starten met mn infuus. Ik hoop dat het van de rheuma is en niet bekkeninstabiliteit. Vind dat de misselijkheid al genoeg is geweest en hoop dat ik zonder verder kleerscheuren mn weken door mag komen! Jullie nog even volhouden meiden, jullie zullen jezelf binnen een paar dagen echt beter voelen! x Maris

Wat heerlijk om te lezen dat we allemaal lekker kunnen klagen.
Maris is het misschien geen issias( of hoe je dat schrijft)
Dat had ik bij mijn eerste zwangerschap ook vrij vlot last van maar nu gelukkig niet.
Ladies s6 ;-) met de kwaaltjes.

Bij mij gaat het sinds deze week ook beter. Was afgelopen donderdag 12 weken.
Nog steeds weleens vlagen van misselijkheid maar lang niet zo erg als de weken hiervoor.
Alleen avondeten gaat nog moeilijk, dat moet echt langzaam met kleine beetjes. Meestal moet ik voordat ik ga slapen nog een boterham ofzo eten anders wordt ik 's nachts wakker van de misselijkheid.
En nog heel moe, maar daar probeer als ik niet hoef te werken aan toe te geven.

Heel veel succes morgen!!

Ik neem steeds voor het slapen gaan een Rennie, doet voor mij echt wonderen want met dat maagzuur lekker slapen zit er niet in!
Succes en geniet van de magische 12 weken grens!

bij mij is de misselijkheid nog wel aanwezig maar wel minder dan voorheen, nu alleen nog wanneer ik te laat eet of erg moe ben.
Maar ja alles voor het goede doel!

Terug
Bovenaan