vandaag 12 weken...

J3nny23

New member
Hallo dames!

Alles goed met iedereen en de baby's?

Zoals de titel zegt vandaag 12 weken dus eindelijk de kritieke weken achter de rug!
De meeste famillie leden die we het zelf wouden vertellen weten het al... vannemiddag ga ik met mijn nichtje te shoppen en haar wil ik het vannemiddag vertellen en dan mag iedereen het weten!
Moet zeggen dat het nog wel wat vreemd is, na 8 weken er om te hebben moeten denken dat je je mond niet voorbij praat mag nu iedereen het weten...

Fijne dag allemaal!

Liefs Jenny
 
fijn he als je het eindelijk kan vertellen :D ik had gister een goede echo dus iedereen mag het nu ook weten ben vandaag 9+5. gewoon fijn dat ik niet meer hoef te liegen op het werk en tegen vrienden hihi

xxx
 
Gefeliciteerd met deze mijlpaal! Ik ben nu 11+1 en als het ter sprake komt dan kan ik me mond niet houden haha. Heb ook een goede echo gehad toen ik 9+6 was dus dat was mijn mijlpaal haha
 
Gefeliciteerd met deze mijlpaal meid!
Het is zoo leuk om het eindelijk aan iedereen te kunnen vertellen en er vrij over te praten, je buik niet meer hoeven te verstoppen!
Geniet er lekker van:)

Liefs
 
Gefeliciteerd! Fijn he :) ik ben precies 13 weken. En ik voelde me sinds 12 weken echt zoveel beter! Heb eindelijk weer wat meer energie :) Hopelijk heb jij dat ook al... Nu ziet ineens iedereen het ook echt! Buikje groeit al aardig, ook leuk natuurlijk :)
 

Gefeliciteerd! Vond het eerst ook wel een beetje vreemd na al dat stiekeme gedoe. en dan weet ineens iedereeb het! maar niks leukers als al die lieve reacties! geniet ervan
 
Terug
Bovenaan