vandaag 1e termijnsecho gehad....

A

Anoniem

Guest
Nou meiden, hier even de update van mijn bezoek vandaag aan het AMC ivm 1e termijnsecho...

Gisteren had ik bijna in paniek een berichtje geplaatst dat ik zo bang was dat het hartje van mijn kindje niet meer zou kloppen.. Nou tot aan het moment dat de echo gedaan werd, was ik echt bang dat ik geen beweging zou zien en dat er inderdaad bevestigd zou worden dat het hartje niet meer klopte...

Maar wat een opluchting! Het hartje klopt gewoon en het is een super beweegelijk kindje!!! Beentjes steeds strekken en met de armpjes zwaaien! Wat was ik blij en opgelucht zeg!! Nog steeds! Ik lag gewoon te huilen van blijdschap op dat bed daar...
We hebben meteen ook wat afdrukjes mee naar huis gekregen... Echt heel leuk!
Er is meteen ook een nekplooi meting gedaan en ook dat is prima in orde.. Nou alleen de bloed test nog afwachten, maar ik denk niet dat daar een schokkende uitslag uit zal komen.

Nou, alles is dus pico bello in orde, en volgende week hebben we de 1e afspraak bij de vk voor een echo met geluid!! Heb er echt onwijs veel zin in.

Jullie nog  hartstikke bedankt voor jullie lieve  reacties! Zat echt even in een flink diepe put...

Groetjes,

Sharon

Gefeliciteerd,
Wat een wonder toch hé zo'n kindje in je buik!!!
Wat leuk zo'n echo met geluid, ben benieuwd hoe dat is, laat je dat nog weten???
Ben zelf nog maar 8 weken zwanger en ik moet 8 mei de echo voor het hartje, ben ook niet echt ziek of zo alleen veel plassen en moe!!! Maar zou blij zijn als het 8 mei is dan pas ben ik wat gerust!!

Nou succes nog verders samen en geniet er maar van!!!

Groetjes Sandy

Terug
Bovenaan