Vandaag 1e x vk

Hai meiden,

Vandaag heb ik mijn intake gehad bij de vk niet erg boeiend alles stond er nog in van mijn 1e zwangerschap maar wel weer leuk om weer in het "circuit" te zitten.
Ik ging met een doel heen en dat was zo snel mogelijk een datum voor mijn echo, en dat is nog niet gelukt :-(

Mijn verloskundige zei maak bij de receptie een afspraak voor je 12 weken echo en als je toch de combinatie test wilt dan bel je van de week en dan plannen we er een echo voor voor de nekplooimeting. Dat vond de receptioniste niet zo'n goed idee ze wilde eerst weten of ik de combinatietest wilde anders vond ze het lastig met plannen. Nu heb ik dus nog geen datum! Zo k.. Nou van de week maar bellen voor een afspraak pas over 4 weken want wij gaan geen combinatietest doen.
Zo jammer pas over 4 weken ik wil zo graag het hartje zien/horen.

Nou dit was mijn dag. Heb er een beetje een baal gevoel aan over gehouden en weet eigenlijk niet precies waarom want ik wist dat ik pas tegen de 12 weken een echo zou krijgen.
Nou ja heb mijn hart weer gelucht morgen maar even bellen voor een afspraak.
Ik hou jullie op de hoogte!

X

hey

wat een mijlpaal he om toch maar weer bij de verloskundige te zitten.
wel raar dat je verloskundige iets zegt en de asistente iets anders.
is ook wel jammer dat je nu nog 4 weken moet wachten. ik zou proberen die afspraak toch iets naar voren te halen.
wie weet lukt het.

heel veel succes en voor je het weet zijn die weken voorbij.

groetjes muppetje

Hmm... jammer zeg dat je nog niet voor de echo mag. Je zou kunnen overwegen om naar een echobureau te gaan. Dan moet je natuurlijk wel betalen, maar heb je wel al een echo gehad en zekerheid.

Wij hopen ook voor de vakantie onze eerste echo nog te krijgen. Bij mijn vk kreeg ik de vorige keer een echo met 8 weken (en daarna met 10 en 12, maar de laatste keer is er niet van gekomen dus). Dus ik ga er van uit dat ik dat deze keer ook krijg (of misschien wel juist deze keer). Zo niet, dan gaan we ook naar een echobureau . Wil wel een beetje zekerheid tijdens mijn vakantie. Succes!!

Hey meid, wat balen dat je nog geen afspraak hebt kunnen maken. Dan probeer je (als leugentje om bestwil ) toch een kleine week eerder je termijn echo te plannen.... Geef je gewoon aan dat je het heel erg druk hebt in de 12e zwangerschaps week... Maybe lukt het dan om met 11 weken een echo te krijgen.

Zal voor je duimen. Maar als je nu al weet dat je geen combi test doet, kun je toch direct bellen?

Terug
Bovenaan