vandaag 1ste iui gehad

hoi damens

sommige van jullie kennen mij misschien wel. ik zou in nov starten met iui maar nu kon het gelukkig eerder. ik heb afgelopen week puregon gespoten en dat viel me erg mee. zondag pregnyl. die deed wel een beetje pijn.
de inseminatie is me ook erg meegevallen en nu is het wachten. gelukkig heb ik de komende weken wat afleiding met de bruiloft van mijn vriendin en een dagje efteling met schoonfamilie.

iedereen succes met de zwangerschap en ik hou jullie op de hoogte.

groetjes kim

hoi bloempje

het is in elk ziekenhuis anders en ook per persoon verschillend maar ik mocht meteen met hormonen beginnen. op de 3de dag van mijn cyclus moest ik puregon spuiten en vorige week vrijdag weer naar het zh om te kijken hoe mijn eitjes gegroeid waren ( daar helpt de puregon aan mee) ik had zowel links als recht een mooi eitje dus wel kans op een meerling. en zondag heb ik pregnyl gespoten om ervoor te zorgen dat ik 36 a 40 uur later een eisprong zou krijgen en op dat moment breng je zaad naar het lab om alleen de goede eruit te halen en die spuiten ze weer terug. je voelt er niks het is goed te doen.

hoe zit het bij jou, hoe ver ben je nu en zit je ook al in de molen?

groetjes kim

ik ben niet thuis met iui en zulke dingen.
maar wou je wel veel succes wensen met alles.
en hopen inderdaad dat het gelijk raak is!
gelukkig viel het je mee de behandeling.
groetjes van mij

Ik heb hetzelfde meegemaakt.
Ik heb alleen niet hoeven spuiten, zou er eigenlijk mee beginnen maar toen groeide er in eens een eitje.
Mijn eerste IUI was meteen raak, dus ik hoop dat het bij jou ook het geval is.
Heel veel sterkte want ik weet het wachten duurt lang.

Terug
Bovenaan