Vandaag 2 dagen overtijd.

Hoi Allemaal,

Vandaag lekker vrij, dus ik ga lekker rommelen in huis.

Zondag vertelde mijn zus dat ze zwanger is van haar tweede kindje, jeetje wat vond ik dat moeilijk om te horen. Van de eerste was ze zo zwanger en nu weer!! Wat is het leven soms moeilijk. Toen ze bij de eerste zwanger was was ik echt super blij en wou ik meteen   voor haar kopen    maar nu kan ik niet echt blij zijn, en moet ik er steeds om  , waarom bij hun wel en bij ons niet ?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!

Financieel kunnen ze eigenlijk geen tweede kind erbij hebben want ze komen nu bijna niet eens rond en werken allebei fulltime om alles te kunnen betalen, dit komt omdat ze nu twee hypotheken moeten betalen, hun oude huis staat al ruim ander half jaar te koop.

Vandaag ben ik ook nog eens 2 dagen over tijd, ik ben er niet echt veel meebezig omdat de kans voor ons spontaan zo klein is en ook omdat ik natuurlijk met de zwangerschap van mijn zus in mijn maag zit. Ik zit nu echt te denken van: Het zal me toch niet gebeuren tegelijk met mijn zus zwanger zijn ?!
Dat zou ik echt niet fijn vinden hoor !!! Maar we wachten gewoon rustig af, het zou natuurlijk wel mooi zijn als het voor ons toch raak is na twee jaar !!!

Ik hou jullie op de hoogte, weet nog niet wanneer ik  ga testen, denk pas het weekend, want mijn lichaam neemt me op het moment wel erg vaak in de maling.
Al hoewel ik nu helemaal nergens last van heb, alleen gevoelige borsten, maar dat heb ik altijd vanaf mijn eisprong tot aan mijn menstruatie, dus dat zegt niets.

Iedereen succes en ik    voor jullie.

Belinda.

Hai!

Wat spannend! Ben je normaal heel regelmatig met je cyclus?? Als dat zo is zou ik toch maar eens testen hoor! Misschien heb je dan wel heel goed nieuws!

Waarom wil je niet tegelijk met je zus zwanger zijn? Leuk toch of is de band niet zo goed.

Ik hoop dat het toch zover is voor jullie! TESTEN!!
lfs inge

Terug
Bovenaan