Vandaag (2 okt) positieve ovulatietest, man ziek.

Zoals de titel als zegt; vandaag positieve ovulatietest, maar sinds vandaag heeft mijn man ook buikgriep, dus seks zit er niet meer in. We hebben gisterenavond (1 okt) en woensdagavond (29 sept) seks gehad. Zou ik nu een redelijke kans hebben?
 
Ja zeker.. misschien zelfs meer kans dan op de dag van de piek zelf. En het moet wel leuk blijven natuurlijk, ziek is ziek, heel jammer maar volgende keer dan weer een kans, soms loopt het gewoon zo..
 
Je hebt zeker kans! Ik zat in hetzelfde schuitje deze maand… 2/3 dagen voor m’n ovulatie sex gehad! Dus we hebben beide zeker een kans! Ik ga duimen ?
 
Je hebt zeker een kans! Zelf tijdens mijn vermoedelijke ovulatie (we probeerden het los te laten dus ik testte m’n ovulatie niet meer en was onregelmatig ongesteld) behoorlijk ziek geweest. 41 graden koorts, een behoorlijke griep, dus totaal opgegeven dat het zou kunnen lukken. Ik kreeg op 24 maart wat bloedverlies en we hebben 22 maart, 27 en 28 maart seks gehad. 2 weken later had ik weer wat slijmerig bloedverlies en een blaasontsteking. 2 dagen erna toch een testje gewaagd omdat m’n langste cyclus verstreken was en had toen een positieve test in handen en ben nu 29 weken zwanger.

Er is dus zeker hoop! Ik duim voor jullie!
 
Terug
Bovenaan