Vandaag 20 weken echo gehad

Vanmorgen naar het ziekenhuis geweest voor de 20 weken echo. Alles leek gelukkig helemaal in orde. En het is nog steeds een jongetje :-D Ook nog vrijwillig meegedaan aan een onderzoek naar de grootte van de baarmoedermond en vroeggeboortes. Inwendige meting. Hebben ze nog een leuk extra fotootje kunnen maken van de onderkant van zijn twee voetjes. Hij lag namelijk in volkomen stuit. Erg grappig :)

Hey Rachel,

Fijn om te horen dat alles goed is. Zo te horen hebben ze bij jou echt de tijd voor genomen. Bij ons duurde het maar heel kort, kon ik bijna geen vragen stellen en werd er alleen maar met medische termen gegooid. Gelukkig was alles goed met de baby maar ik had er meer van verwacht...

Hoi Purdyke,

Ik hoor idd dat het altijd heel verschillend is, die echo... Bij mijn zusje werd hij ook echt afgeraffeld en bij ons duurde het de vorige x ruim 3 kwartier, ze liet echt alles zien en nam uitgebreid de tijd.

Hey Purdeyke,

Ik hoor ook van meer mensen dat de kwaliteit van de echo/echoscopist heel erg verschilt. Vervelend dat je net een verkeerde hebt getroffen! Natuurlijk is het belangrijkste inderdaad dat alles goed is met de baby, maar het is wel fijn als je dat ook goed wordt getoond en uitgelegd. Wij hebben er tenslotte niet voor geleerd om te begrijpen wat we allemaal op dat beeld voorbij zien komen en wat dat inhoudt. Misschien dat je nog een pretecho in het vooruitzicht hebt? Kun je dan lekker op je gemak samen naar de kleine hummel kijken :)

Terug
Bovenaan