vandaag 20 weken echo gehad

h meiden vandag dus de 20 weken echo gehad ( morgen pas echt 20 weken) en alles was super echt perfectos, kweet de metingen niet zo goed meer staat wel op de echo's maja kom er helemaal niet uit met verschillende cmters en gewicht was ook 2 metingen 1 was door de 400 gram en de andere was rond de 40 gram dus ja duidelijk voor mij niet,.

Enigste wat ik wel weet is dat de groei op 19 weken en 4 dagen is terwijl ik 19 weken en 6 dagen ben dus gaat super,

er waren volgens mij nog en paar die vandaag 20 weken echo moesten , hoe is het bij jullie gegaan

liefs
 
Hey meid,

Wat super om te horen, ik zat al te wachten op het goede nieuws!!!
Nou helemaal geweldig hoor, genieten nu... hopelijk iets minder zorgen (al verdwijnt het nooit helemaal denk ik) en op naar de laatste weken ;)

Liefs
 
he meiden ja was zeker spannend. onz dochter was erbij en zat heerlijk op der stoel mee tekijken, zegt ze mama baby buik hahaha zo grappig, maja nu wachten tot ik het echt voel bewegen want dat voel ik nog niet , dan pas denk ik gaan me zorgen minder worden.

gelukkig gaat het nu redelijk hard ben nu lekekr op de helft dus schiet op pff wat duurt wachten lang hahahah.

liefs
 
Hoi mama van Sharon,

Ik heb idd gisteren ook de 20 weken echo gehad.
We vonden het echt geweldig!!!! Lekker lang naar je kindje kijken.
We krijgen een meisje! En ons meisje is tot zover ze konden zien gezond! Ze ligt wel in een stuit en is eigenwijs.
Ben blij dat bij jou ook alles goed is!

Groetjes Naomi
 
he meis o gelukkig dat het bij jou ook alles goed is gegaan, wij wilde het niet weten dus voor ons is het een verassings pakket, hahaha leuk joh een meiske, jullie eerste kindje? wij hebben al een dochter en ja nog een dochter zou heel leuk zijn maar een klein broertje voor de kleine meid en voor ons ook wel heel leuk. maja belangrijkste is dat het gezond is, onze uk lag lekker met zijn/haar hoofdje naar beneden maja kan van alles gebeuren ze zeggen tot week 36 mogen ze liggen zoals ze willen daarna wordt het moeilijker.

liefs
 
Terug
Bovenaan