vandaag 20 weken echo gehad

hoi dames,
wij hebben vandaag de 20 weken echo gehad en zover ze kunnen zien is alles goed met ons meisje
ze heeft ook even haar gezichtje in 3D laten zien en een afdruk van gemaakt voor de jongens is voor hun leuk en duidelijker dan gewone echo's zei de echoscopiste.
nou helemaal geweldig want we hebben dus al een glimp op kunnen vangen van hoe onze kleine meid er ongeveer uitziet.
en ze stak haar wijsvingertje omhoog als of ze wou zeggen pas maar op ik wint jullie lekker om mijn vinger straks hahahahaha
dus was een hele leuke echo.

liefs prinsesje

Wat een supper nieuws dat alles er goed uit ziet!! en ook leuk voor je jongens dat ze alvast een foto van hun kleine zusje hebben.

Geniet er lekker van ;-) ik moet nog 4 weken wachten voor de volgende echo.

Liefs Natasja

wat leuk, zo'n echoscopiste!
Fijn dat alles goed is, vind het toch stiekem wel spannend, die 20 weken echo...

Onze frummel lag de laatste keer de hele tijd met zijn handjes voor de ogen en deed ze dan weer weg. Net of ie kiekeboe wilde doen.

Ik mag 2 november voor de 20 wekenecho. Heb ik nog heel wat voor moeten lullen om ze zover te krijgen. Had 31-10 een afspraak met de gyn. (ben dan 19 + 2 zwanger) en wilde het graag combineren. Scheelt mij 3 kids wegbrengen en de weg naar het ziekenhuis. Nee, dat kan niet mevrouw, de gyn. moet zo'n echo aanvragen en dat kan pas als u daar bent. Ik gezegd dat de gemiddelde wachttijd 2 weken was (ons ziekenhuis kennende) en gezegd dat ze dan maar moest zorgen dat de gyn. het aanvroeg. Ok, ze wilde wel even gaan kijken. Nee, helaas mevrouw, de week erna zit alles vol, de week erna is ze op vakantie, misschien kan ik de week daarna nog een gaatje vinden. Eehhh, dan ben ik ruim 22 weken zwanger, beetje laat, niet? Nu ben ik er dus tussenin gepland.

Geniet van de mooie afdruk en .. je bent al over de helft, wat gaat het snel!

Terug
Bovenaan