Vandaag 20 weken echo !

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve lezers,

vandaag heb ik m'n 20 weken echo gehad, nou ja 21 weken en 2dgn en alles zag er prima uit.
Was toch wel behoorlijk nerveus en of alles goed was en erop en eraan zit.
We weten inmiddels ook het geslacht wat goed te zien was.

Erg duidelijk en perfect uitgelegd ook door de echoscopiste

Een aanrader voor ieder die eventueel nog twijfelt aan een 20 weken echo.

Maar je moet je er inderdaad wel bewust van zijn dat je ook wat naars te horen kan krijgen en dat moet je dan de rest van je zwangerschap mee omgaan.

Wilde ik even kwijt en zijn er nog a.s mama's die binnenkort voor een 20 weken echo gaan??

Groet van Marinte

hoi leuk he zo,n echo ik heb net vorige week vrijdag een pret echo loaten doen ik ben nu 26 weken en 2 dagen zwanger.
bij mij zag het er gelukkig allemaal goed uit wat een behoorlijke opluchting was.
ik heb ook geslachts bepaling laten doen ik kan me mond toch tegen niemand houden dus ik zeg het maar gewoon ik krijg een prachtige dochter!!
dat was wel onduidelijk te zien hoor mischien zie je het bij een jochie wat beter maar ik moest nu echt 3x kijken haha.

ik wens je vast alle geluk van de wereld toe en nog veel succes met je zwangerschap
xxxxies veronique

Hoi,
ik heb volgende week vrijdag de twintig weken echo. Zaterdags ben ik dan 21 weken.
Echt spannend hoor. Vooral om te horen of alles echt goed is ontwikkeld.
En natuurlijk wat het geslacht is. Ik hoop dat ze dat kunnen zien.
Groetjes V.

ik heb over twee weken mijn 20 weken echo en ik vind hey doodeng stel dat er iets niet goed is ik sleep me deze twee weken er nog wel doorheen maar wel iedere dag aftellen
wens me succes

Terug
Bovenaan