vandaag 20 weken echo

Hallo iedereen.....

Straks de echo,,, spannend, gisteravond bij de vk geweest, hartje geluisterd en verdere controles waren goed.
We hebben besloten dat we het geslacht een verrassing willen houden.
Il vier vrijdag mijn verjaardag en nu moet ik iedereen teleur stellen, maarja een verrassing is óók heel leuk. We denken dat het een meisje wordt, we zullen het zien over 20 weken..

Zijn er meer hier die het niet willen weten?????

Il hoor het graag....
Marloes

Heeiiheeii..

Succes bij de 20 weken echo..
Hopelijk is alles goed !!

Wij willen het ook niet weten..
ik wilde het eigenlijk wel weten maar mijn vriend niet en ik kan dan toch mijn mond niet houden dus nu houden wij het ook als verrassing..:D

Liefs Mariska

Hey,

Wij willen het ook niet weten! Of eigenlijk: Ik niet, en mijn man wel. Maar ja, als mijn man 1 ding niet kan, dan is het izjn mond houden, dus... Hij heeft pech.

Morgen hebben wij 20weken echo. Mocht ik nu daarna toch nog heel nieuwsgierig worden, dan kunnen we altijd nog een pretecho doen toch :p

Maar vooralsnog. Ik ben eigenlijk zelden tot nooit nieuwsgierig... Heb overigens ook geen gevoel wat het wordt... Al denkt iedereen in mijn omgeving steeds jongen, en droom ik steeds over meisjes...

Liefs,

T

Hey,

Wij willen het ook niet weten! Of eigenlijk: Ik niet, en mijn man wel. Maar ja, als mijn man 1 ding niet kan, dan is het izjn mond houden, dus... Hij heeft pech.

Morgen hebben wij 20weken echo. Mocht ik nu daarna toch nog heel nieuwsgierig worden, dan kunnen we altijd nog een pretecho doen toch :p

Maar vooralsnog. Ik ben eigenlijk zelden tot nooit nieuwsgierig... Heb overigens ook geen gevoel wat het wordt... Al denkt iedereen in mijn omgeving steeds jongen, en droom ik steeds over meisjes...

Liefs,

T

Ook wij willen (beide) niet weten wat het wordt!
De verrassing vinden we erg leuk! De spanning in de laatste weken...

Maar hoezo verjaardagsvisite teleurstellen? Als we het al zouden weten zou ik het nog niet vertellen!!

Ook wij willen (beide) niet weten wat het wordt!
De verrassing vinden we erg leuk! De spanning in de laatste weken...

Maar hoezo verjaardagsvisite teleurstellen? Als we het al zouden weten zou ik het nog niet vertellen!!

Terug
Bovenaan