Vandaag 20 weken en de 20 weken echo gehad

Hallo meiden,

Heb nu alweer een tijdje niks gepost, maar heb het erg druk gehad met ziekenhuis bezoeken, wekelijks soms wel 2 of 3 afspraken. Moet zeggen dat ik vaak versleten ben. Vanwege te veel schommelende bloedsuikers mag ik van het ziekenhuis niet meer werken. Heb het hier wel een beetje moeilijk mee, al is het alleen maar om ff uit huis te zijn, maar aan de andere kant, zit iedere week wel 2 of 3 keer in het ziekenhuis.

We zijn vandaag 20 weken zwanger en hebben vandaag de 20 weken echo gehad.
Alles gaat goed met ons kleintje en ligt kwa groei net onder de grens, en we krijgen een jongen.
Zowel ik als mijn vriend waren er heilig van overtuigd dat we een meisje zouden krijgen, maar er waren er ook bij die er zeker van waren dat het een jongen zou worden.
We zijn helemaal happy, het belangrijkste is dat het goed gaat en dat het gezond ter wereld kom.
Mijn vriend en moeder waren vandaag aanwezig bij de echo en zitten nu heerlijk op hun blauwe wolk, ik ook natuurlijk.

Liefs van Mariska
 
Wat super dat alles goed gaat met jullie zoon ;-)
Zo kan je maar weer zien, gevoel laat je soms in de steek hihi. Maar uiteindelijk is het mooiste nieuws nog dat je kindje het goed doet.

Ik ben morgen 20 weken en heb zaterdag dé echo.
 
Hi Mariska,

Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad, 20 weken echo voelt toch altijd als een APK keuring en mijlpaal tegelijk! Nu kun je heerlijk gericht gaan shoppen voor het mannetje, ik moet mezelf soms echt tegenhouden sinds ik weet dat wij een meisje krijgen!

Lekker genieten nu zo op julie blauwe wolk!
 
Terug
Bovenaan