vandaag 20wkn echo en nog geen volledige uitslag vd punctie...

Hallo allemaal,

vandaag krijgen we de 20 weken echo...! Ik had zo gehoopt dat de uitslag van de punctie hiervoor binnen zou zijn, maar helaas...

Ik hoop zo dat het allemaal goed is en dat we niet nog een keer voor verrassingen komen te staan!

Nou meiden, ik hoop dat het jullie allemaal goed gaat en ik laat vanmiddag wel weten hoe het was....!!

lfs C.

Hoi C,
Ik voel helemaal met je mee...ik heb de (goede!) uitslag van onze punctie nog maar 1 weekje binnen en heb vanavond (maandagavond) de 20 weken echo, ben blij dat ik de uitslag eerder heb dan de echo.Waar ik me nog wel een beetje zorgen over maak is het hartje, is dat goed aangelegd ben ik helemaal gerustgesteld.
Ik duim voor je!!!
Groetjes Roos.

Hoi meiden,

Corry, dat is wel vervelend zeg, dat je nog geen volledige uitsag hebt...

Maar natuurlijk wel leuk dat je je ukkie weer kunt zien.. Weet je al wat het gaat worden??

Roos, jij ook vanavond!! spannend hoor...!!

Ik heb morgen de 20 weken echo, en hoop ook dat alles verder in orde is, idd buiten de uitslag van de punctie om.... echt spannend meiden...

Houden jullie ons wel op de hoogte???

Roos, jij krijgt ook een jongetje toch???

X Miranda.....

PS, hoe is het verder met jullie????

Oh jee... ben gisteren nog vergeten een berichtje achter te laten...

Alles zag er prima uit gisteren!! We moeten alleen nog een keertje terug, want hij/zij lag helemaal dubbel gevouwen en mijn placenta ligt voor in mijn buik, dus kon ze het hartje niet duidelijk genoeg naar voren krijgen.

Dus 5 juni mogen we nog een keertje!

Nu de uitslag nog....

Thx voor het meeleven allemaal....

Lfs C.

Hey meiden,

Corry, wat vervelend dat ze het nog niet goed konden zien, maar wel super leuk dat je weer een extra echo hebt!!!! weer je ukkie bewonderen....

nog even een beetje spannend dus..

Nog steeds geen uitslag van de punctie????

Roos,  hoe was je echo?? ik hoop alles goed, en dat je nu dan maar echt lekker kunt gaan genieten!!!

Laten jullie nog wat weten???....

X miranda

Hoi Cotty en Miranda!
@Wel fijn dat het in 1e instantie allemaal goed lijkt te zijn...
Op naar 5 juni dus....Duim voor je verder..

@Miranda en iedereen die het horen wil.....
Ik weet dat het wat opstoot gaf hier op het forum, toen ik aangaf dat wij een punctie gingen doen en wat onze keuzes daarna zouden zijn...
Maar ik kan melden dat wij sinds gisteravond weten dat ons mannetje 100% gezond is!!!!!!!
O, we zijn zooooo blij!Er is een enorme last van ons afgevallen...
Hartje, hersentjes...alles zag er goed uit.24 cm en 318 gram  schoon aan de  haak ha ha!!

Hoop dat het met jullie ook goed gaat, ik vond  de afgelopen 7 weken echt moordend...het moment van horen dat de combinatietest uitslag niet goed was tot gisteravond....had echt het gevoel dat ik in een luchtbel leefde ofzo.
Maar vanaf nu gaan we echt genieten, en onwijs shoppen dacht ik zo!!!
Heb praktisch alleen maar rose en meisjeskleertjes...

Succes nog allemaal!
Groetjes Roos.  

Terug
Bovenaan