Vandaag 23 weken en naar de verloskundige geweest

Hey meiden,

Vandaag alweer 23 weken zwanger wat gaat dat snel zeg!
Voel me goed en de baby is lekker flink aan het schoppen!
Vandaag moest ik ook naar de verloskundige,ook daar was alles goed in totaal 4 kilo aangekomen tot nu toe dus dat is netjes,mijn bloeddruk was ook goed en we konden de baby duidelijk horen.
Nog even advies gevraagd over de mexicaanse griep en mijn verloskundige is geen voorstander van de vaccinatie,ze vind dat het een vrij nieuwe vaccinatie is waar nog te weinig van bekend is,ze zegt mocht je het krijgen en het wordt heel hevig kun je altijd aan de antibiotica,dus mijn besluit staat vast ik doe het niet.

Vorige week zijn we naar de jonge gezinnenbeurs geweest was erg leuk best wat dingentjes gekocht voor Nynke en voor de baby kleertjes en houten grote letters met zijn naam voor op de muur.
Zijn naam staat dus vast :)
We zijn nu een beetje aan het rondkijken voor geboortekaartjes moeilijk weer hoor ik heb nog geen idee ben ook nog niks tegen gekomen dat ik denk Ja dat is het.

Nou dit was het wel weer ga lekker genieten van mijn vrije woensdag met mijn dochter.

Liefs Zonnetje

4kilo maar?dat is zeker netjes!ik ben al 12kilo aangekomen:s:,ik neem de mg prik ook niet,om de zelfde reden als jij,en het gaat idd hard he met de zwangerschap,echt snel we i\zijn alweer bijna 6maanden!
Mijn kleintje heeft me vanacht gewoon wakker gehouden met haar getrap haha,het hoort er allemaal bij,het word nog erger volgende maand!
Ik hoop dat je het juiste geboortekaartje tegen komt,zal toch wel?
gewoon overal goed kijken,ik heb toen 4boeken meegenomen en ik had het gelijk gevonden gelukkig!
sucses met zoeken !
groetjes
24weken+

Terug
Bovenaan