Vandaag 25 weken!!!!

Wat gaat het toch allemaal snel!
Vandaag alweer 25 weken zwanger en de kleine is goed aan het bewegen.
Het weer zit ook allemaal lekker mee lekker de zon en de temperatuur is ook aangenaam voor een zwangere ( althans dat vind ik).
Gisteren had mijn man (Friso) vrij en zijn we aan de gang gegaan met de babykamer.
Nieuw behangetje, schoonmaken je kent het wel. En toen ineens was het bijna af tringggg.... de bel ging ik deed de deur open tnt post een pakketje voor u mevrouw uhhh... ja bedankt (ik dacht ik heb niets besteld toen zag ik op de doos staan Stad Holland.
Owwwww.... het kwartje viel pas toen ik de deur dicht deed "ons Kraampakket"
Ik zeg tegen Friso ik kan bevallen hoor!!
Hoor je hem huhhhhh...... zeg ik nee hoor grapje maar ons kraampakket is binnen.
En dat allemaal op dezelfde dag!
Ik vind het nu allemaal opeens zo dichtbij komen hebben jullie dat ook dames?
Meestal zit er toch ook in een kraampakket van die groene netbroekjes?
Langzaam aan komt toch alles af, heerlijk!

Groetjes van een trotse mama van 2 meiden en van ons derde wondertje dat in mijn mooie dikke bolle buik zit!

Oh de trotse gevoelens knallen van het scherm terwijl ik je berichtje aan het lezen ben. Helemaal leuk!

Ja komt allemaal toch steeds dichter bij, helemaal als je dan met het kamertje bezig bent en je ook nog eens het kraampakket binnenkrijgt.

Ik kan hem vabmiddaf bij de buren afhalen zodra ze thuis zijn, do donderdag komt het kamertje en vrijdag de 3d echo! Maandaf alweer 28 weken!

Liefs

Ja meid, het aftellen gaat echt beginnen. En je things to do list wordt steeds korter.
Ben vandaag 28 weken en kan niet wachten tot onze spruit er is.
En je klinkt idd als een super trotse mama. Geniet er van!

Terug
Bovenaan