Vandaag 29 weken alweer!

Poeh dames, ik weet niet hoe jullie dit ervaren maar ik vind het zo snel gaan! Nog steeds kan ik eigenlijk niet geloven dat ik al 29 weken zwanger ben en nu in mijn 30e week zit!

Nog 10/11 weken en dan mag ons kleintje al komen! Het gaat allemaal goed. Voel me goed en mag niet klagen over de moeheid die nu meer aanwezig is en de buik die meer in de weg gaat zitten, het maagzuur in bed en de bandenpijn met lopen......das dan ook het enige!

Ik hoop dat ook de laatste 10 weken voorspoeding zullen gaan!

xxxxxxxxies Jessica

P.s: kan ook niet geloven dat mijn verlof over 5 weken ingaat..............wat moet ik dan doen? Mede daardoor vloog de tijd ook denk ik!

xxxxxxxxxxxxx
 
He meisie, ja, alweer 29 weken, ik zondag, pff waar blijft de tijd. Enne je verlof, uitrusten, luieren, wassen en de rest, gewoon nog even genieten van de rust! Dus in je verlof, gewoon doen waar je zin in hebt, nu kan het nog!

Liefs Kirsten
 
Heerlijk he! Ik vind de tijd ook echt vliegen nu, ik ben aankomende dinsdag 29 weken en over 4 weken is mijn laatste werkdag :) heeeerlijk, ik denk dat ik me ook zwaar zal vervelen na de feestdagen maar goed dan de laatste dingen shoppen voor de kleine dan schiet het wel op hoop ik.
Ik heb dezelfde klachten als jou,vind het ook nog meevallen en denk dan ook vaak; als dit het enige is. Hihi

Succes nog ff voor je het weet zijn we allemaal Mama's :)))
 
Hier inmiddels 29+2 en vind je bericht heel herkenbaar! Weet nog van de vorige dat het vanaf 30 weken echt aftellen is, maar dat is dus al a.s. woensdag (slik)...

Die decembermaand gaat ongetwijfeld weer voorbijvliegen, dan nog ff werken t/m 10 januari en dan heerlijk verlof en nestelen maar! :)
 
Het gaat mij eigenlijk niet snel genoeg. Pfff. Ik begin het zwanger zijn eigenlijk best beu te worden. Ik moet nog wel de babykamer 'doen'. We hebben alles al in huis want het is onze 3e. Maar dat wil ik na de jaarwisseling pas gaan doen.
 
Hay meiden,

Ik ben 10 februari uitgerekend maar heb ergens het voorgevoel dat hij eerder komt.............geen idee waarom.........

fijn dat de meeste onder ons nog genieten en de tijd ook snel vinden gaan!

xxxxxxxxxxxxxxxx me
 
@ micromuis, ik ben 8 februari uitgerekend en ik heb hetzelfde gevoel als jij....helaas had ik dat gevoel bij de eerste ook en die is met 42 weken geboren ;-)
Zo was ik er ook heilig van overtuigd dat dit een meisje zou zijn, en het is toch echt een jongen!

Mijn voorgevoel laat mij dus regelmatig in de steek.

Ben benieuwd wie hier de eerste is die gaat bevallen...spannend!!!

xxx
 
Terug
Bovenaan