vandaag 2e echo gehad

A

Anoniem

Guest
vanmorge weer bij de gynacoloog geweest. vandaag 9 weken en 1 dag zwanger.
de echo was super heel verschil met 2 weken geleden, toen was het nog een granaaltje. nu heeft hij/zij als armpjes en beentjes.

over 2 weken mag ik weer terug. aankomende weken erg spannend, vorige keer is t tussen week 9 en 10 mis gegaan.

gr

super, geniet er maar van.en als alles er nu goed uitziet is de kans dat het misgaat volgens mij al een stuk kleiner. succes
groetjes esther

ja die kans is maar 1%. dus erg klein maar vorige keer hoorden we daar ook bij dus dat maakt t nu extra spannend. maar we gaan er gewoon vanuit dat alles goed gaat.

xx

Super hoor!positief blijven denken, hoe moeilijk soms ook!hoop dat alles goed blijft gaan!!!
liefss

geweldig dat de echo goed is gegaan!! Inderdaad erg spannend omdat het een keer mis is gegaan, maar zoals al eerder is gezegd: wanneer het in deze fase goed lijkt, is de kans dat het nog mis gaat heel klein! probeer te genieten. Ik weet uit ervaring dat het moeilijk is...

Meid,

Gefeliciteerd! Wat spannend zeg!! Het MOET goed gaan.....het MOET!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gefeliciteerd!
Hopen dat je er snel van kunt genieten!!
xx

bedankt allemaal voor de lieve reacties, en ik probeer er ook vanuit te gaan dat alles goed gaat.
ik ben nog steeds goed ziek iedere dag dus denk dat het wel goed zit.
20 januari mag ik weer terug dus dat is voor je het weet.
xx

Terug
Bovenaan