Vandaag 3 jaar getrouwd! En Stef tijgert inmiddels de hele kamer door!!!

A

Anoniem

Guest
Zo, na een heeeeeel gezellig gezins-weekend, waarin ik niet op het forum ben geweest, kom ik ook weer even mijn neus laten zien,,,,

Vandaag zijn hubbie en ik alweer 3 jaar getrouwd! Alleen dit jaar gaat de dag een beetje suf voorbij, want Stef is donderdag jarig, dus daar zijn we veel te druk mee....hmmm

Stef die tijgert nu vol overgave (het ziet er nog steeds niet uit trouwens!) de kamer door. Als je een auto voorbij laat rijden, gaattie er dirct achteraan. Zo leuk! Hij is ook echt weer een stuk rustiger. Voor hem ook wel lekker dat hij nu iets alleen kan doen.

Nou, meer heb ik niet te melden....Dussss:

Kus Annet

GEFELICITEERD MET JULLIE TROUWDAG EN NOG HEEL VEEL GELUKKIGE JAREN TOEGEWENST!!

liefs Annemarie

Gefeliciteeeeerd!!
Probeer er toch een beetje "jullie" dag van te maken hoor!!
Straks flesje wijn halen,.. stokbroodje en kruidenboter er bij voor vanavond, fimpje huren en voor de nacht had Cissy geloof ik wel tips hahaha,..

Esmé mv Kay

Haha Esmé, ik zal even wachten wat Cissy te vertellen heeft....
Maarre...we hebben eigenlijk ook niet zo veel tijd vanavond....
We moeten echt even naar Ikea, want we hebben gisteren de 2 ladekasten van de slaapkamer verkocht, dus er moeten echt nieuwe komen....en sja, daarna moeten ze natuurlijk ook in elkaar....Nou ja, het zal wel gezellig eten en een spelletje Canasta worden....ook leuk hoor! We hadden tenslotte ons weekendje weg al voor de trouwdag gedaan....

Liefs Annet

Gefeliciteerd met jullie trouwdag!    Heel toevallig is het ook de onze, haha, wij zijn vandaag ook precies drie jaar getrouwd!! Wij hebben het afgelopen weekeinde gevierd, Thom was uit logeren bij opa en oma en wij zijn heerlijk uitgebreid gaan eten, hmmm. Thom tijgert trouwens ook net een paar weken, nou ja hij sleept zich af en toe vooruit en dat ziet er ook heel grappig uit.
Groetjes mv Thom

Hee, da's leuk! Gefeliciteerd!!!!
Gaan jullie vanavond nog wat leuks doen dan????
Enne...zelfs de kindjes gaan gelijk op...Wanneer is jullie pukkie jarig?

Liefs Annet

Vanavond zal er wel niet veel van terecht komen, maar misschien volg ik de raad van Esme wel op en ga ik nog een stokbroodje, kaasje, wijntje halen voor vanavond..
Thom wordt 27 september een jaar, dus dat duurt nog even, maar  kan me er nu al op verheugen. Stef donderdag dus al, leuk is dat, wordt vast een groot feest!!
Groetjes mv Thom

Annet en mv Thom beide gefeliciteerd met jullie trouwdag!!!

Terug
Bovenaan