vandaag 35 wk en slijmprop verloren

pff wat een avond weer.. deze week aan de verloskundige aangegeven dat mijn vertrouwen niet meer super is door alles wat gebeurt is rondom fysio niet echt super gesprek maar ik dacht kom er bij een andere verloskundige volgende week wel op terug.. deze verloskundige is net afgestudeerd en de 3 andere werken er al jaren.. nu zit ik straks op het toilet en voel ik iets bij mijn vagina.. wat nu dnek ik dus veeg er door en tot mijn verbazing heb ik echt een prop slijm op mijn papier.. dus toch maar even bellen. en tot mijn teleurstelling heeft net zij dienst.. ze komt wel even langs en zegt dat het allemaal los loopt kan nog wel paar weken duren en is normaal op de prop te verliezen wel wil ze dat ik bel als mijn harde buiken en mijn buikpijn niet weggaat ze doet een inwendig onderzoek en vertelt dat mijn baarmoedermond wat verkort is en ze kijkt met eens stickje of mijn vliezen zijn gebroken maar dit is niet het geval.. dus daaruit zegt ze dat het nog nisk zal zijn.. rest van de avond hebe ik een raar gevoel in mijn buik.. en harde buiken.. zit echt in dubio wel of niet terug bellen.. had liever 1 van de andere verloskunige gehad maar helaas.. als vanacht rustig blijft moet ik morgen even op de praktijk urine laten testen omm te kijken of ik misschien een blaasontsteking heb.. nou we hopelijk loopt de nacht rustig

succes met jullie laatste loodjes

hey!

das wel balen zeg, kan me voorstellen dat je je niet echt fijn voelt zo! maar hoe is het vannacht gegaan? en als je het niet vertrouwd gewoon bellen he!

Liefs!

hoi lovertjhuh

vanacht heb ik nog best wat krampen gehad en buikpijn ben uiteindelijk wel in slaap gevallen.. .ga zo ff naar de verloskundige voor urine te controleren en wil ik daar toch ff vragen of ik nog iets moet doen omdat die krampen aanhouden..
hoop dat ons manneke toch nog echt minimaal 2 weekjes blijft zitten ff spannend nu de komende tijd

X

Mijn vk was vorige week duidelijk met het verkeerde been uit bed gestapt. Had haar vanochtend weer en nu was ze weer poeslief!!! geen pijl op te trekken hoop wel dat ik haar niet heb bij de bevalling als ik eerlijk ben.
Succes zometeen met testen en ik duim met je mee dat de kleine nog even 2 wk blijft zitten en de krampen ophouden.
succes
x

vervelend als je net niet de vk wilde. als je net geen klik hebt met een vk.
wie weet is ze de volgende keer beter gehumeurd.
slijmprop verliezen zegt helaas nog niks over de begin van de bevalling die kan nog gewoon een tijdje op zich laten wachten. succes!

ja wat vervelend dat je dan met mensen te maken hebt.. de een ligt je beter dan de ander. en zoals iedereen kan je, je dag niet hebben.
Maar het is wel heel vervelend als jij je er niet veilig bij voelt. Als je er niet geheel gerust op bent gewoon bellen hoor. En als je overdag terug belt kan je toch ook 1 van de andere verloskundige vragen. Succes en hou nog even vol.

Terug
Bovenaan