Vandaag 36 weken :-)

Hoi meiden

Ik ben vandaag alweer 36 weken! Wat gaat de tijd snel he?! Ondanks dat ik al weken met veel pijn loop en weinig kan.. kijk ik er toch van op hoe snel de tijd gaat. Nog 1 week en dan mag het komen zonder naar het ziekenhuis te moeten (ik wil thuis bevallen), wat een fijn idee.
Hier nu echt met de laatste dingetjes bezig. Net het kamertje klaar gemaakt, lekker het bedje opgemaakt en de laatste dingetjes gestreken. Ook staat mijn vluchtkoffer bijna klaar. Zaterdag gaan we eindelijk de knoop door hakken voor een geboortekaartje.. we blijven maar twijfelen.. er is zoveel keus!

Inmiddels is onze overbuurvrouw die net als ik 1-11 uitgerekend was al bevallen. We spreken ze heel afentoe dus weet niet hoe of wat, maar zag de balonnen hangen en het bord in de tuin staan. Toen ik dat zag kreeg ik echt even de zenuwen en het besef dat het echt niet lang meer duurd. En dus nog meer drang om alles af te hebben haha.

We hebben maandag de liggingsecho gehad en alles zag er goed uit. Het was nog niet ingedaald en kon helaas niet gemeten/gewogen worden. Want ukkie lag weer helemaal in elkaar gedoken in de placenta.. dus er viel weinig te zien. Wel kon de vk het hoofdje opmeten en dat was gewoon prima. En het lag mooi met het koppie naar beneden.

Ik merk echt dat het met de dag drukker word en veel aan het bewegen is. Afentoe heb ik een hele scheve buik of een voetje wat uit mijn zij steekt haha.

Nog even lekker aan het genieten van mijn buikie!
Misschien leuk om weer even foto's van onze buiken op de facebook pagina te zetten?!

Liefs
 
Jeetje renate!!!
Ik weet nog dat je positief had getest!!!!!Wat gaat het hard zeg en nu alweer 36 weken, wat gaan de weken hard!!!Nog ff lekker proberen te genieten van je beeb in je buik,...want voor je het weet heb je de uk in je armen!!!
Liefs xxx nance maartmama
 
Lieve Renate,

Wat gaat de tijd dan weer snel hé? Ik weet je voorgeschiedenis ook nog heel goed en je positieve test ook! Lijkt nog maar zo kort geleden maar over een paar weken heb je gewoon je ukkie in je handen! Hoe bijzonder is dat??? Wel balen dat je zo'n pijn hebt, helaas kan ik je de hand schudden, maar nog even doorbikkelen meid.

Vind het zo gek dat November gewoon ook mijn maand word.....Dat is het toch alweer bijna. nou ja....nog even :)

Hoop dat jullie de knoop kunnen door hakken wat betreft het geboortekaartje. Bij ons is ie al klaar (nou is er voor tweelingen wel véél minder keuze hoor)

Sterkte met de laatste loodjes. Rustig aan!

Liefs Lynn.
 
spannend nu allemaal he...en zo snel gegaan..wij hadden rond de zelfde tijd een mk en daarna beide gelukkig weer heel snel zwanger..
ik verwacht wel een oktober mama te worden..tweelingen mogen niet te lang blijven zitten, heb ik de ruimte denk ook niet meer voor haha..die bewegingen zijn geen pretje..
succes met het geboortekaartje uitkiezen..
en nog even genieten van je buik en straks van het kleine wonder..
 
De tijd vliegt he!! Hoef ook nog maar een maandje.. komt nu wel heeeel dichtbij!

Vind het geboortekaartje ook lastig hoor! Vind niks leuk... had ik er 1 gevonden, is deze niet in mat te bestellen! grr.
 
De tijd gaat zeker snel. Ik kan me ook nog herinneren dat ik positief had getest. En op de babyshower van een vriendin nog niks kon vertellen omdat het zo pril was. En zo hebben we ons ukkie al bijna in onze armen!

@Elize
Ik weet idd nog dat wij allebei dezelfde tijd een mk hadden en gelukkig allebei daarna weer zwanger mochten worden! Echt een wonder :)

@angel5mei
Wat leuk van jou ook wat te lezen:) En wat gaaf dat jij ook weer zwanger bent! Gaat nu alles goed? Ik hoop het voor jullie.

 
Terug
Bovenaan