vandaag 38 weken...

Jawel, tussen nu maximaal 4 weken hebben we er weer een forumbeebje bij ;-)

Alles gaat goed en heb nog totaal niet het gevoel dat de baby er ieder moment aan zou kunnen komen. Ben wel erg benieuwd naar het moment dat ik wel iets voel veranderen. Maar het mag nog wel heel eventjes duren zodat ik werkelijk alles (controlfreak) op orde heb. En ik geniet ook nog wel van de rustige momenten. Niet dat alles stopt als de beeb er is maar jullie weten wat ik bedoel, toch ;-)

Veel liefs!

Jeetje Steph alweer 38 weken! Meid dat is snel gegaan. Ik hoop dat de kleine komt wanneer jij er klaar voor bent :)

Geniet van de laatste weekjes/dagen. Ben benieuwd naar de kleine.

Liefs Nanda

Spannend weer zo hé? Ik ben ook al weer 34 weken, ben net aan mijn verlof begonnen. ik zit ook wel grappen te maken: ik heb 2 kinderen, maar geen idee hoe het is om ze te krijgen... Zou me geen raad weten als nu opeens mijn vliezen zouden breken of zoiets geks, hahaha! Ik snap dus wel een beetje wat je bedoelt ja!
Nog even heerlijk genieten van elkaar en de rust!

Oh meid, wat goed zeg!!
Wat spannend toch weer. Oeoeoeoeoeh!
Ik hoop dat ik wel in de SMS-alert zit, want ik wil gelijk bericht als je de eerste kriebels voelt.

Kus,

Tessie

Hey Stephanie,

Jeetje wat gaat het toch weer snel. Je bent terwijl ik dit schrijf al weer ruim 39 weken zwanger dus wellicht is 'het' er al of komt 'het' nu heel snel.....

Heel veel sterkte met de bevalling en we horen het wel....

Groetjes Fonske

Terug
Bovenaan