vandaag 39 weken!!

hoi meiden,
tja ik ben vandaag alweer 39 weken zwanger.. pff.. tgaat hard hoor. enne nog geen weeen gehad hier.. wel wat krampen onderin mn buik maar volgens mij zijn dat niet echt weeen..;)
binnen nu en 3 weken ben ik gewoon mama van ons 2e kindje.. dat is echt een raar gevoel..
vanmiddag weer naar VK eens kijken wat die zegt.. hopelijk is mn urine nog schoon ;) maar heb geen klachten van hoofdpijn duizeligheid of misselijkheid dus ik denk dat het wel goed zit..

hoe is het met de andere die ook al 39 weken zijn??

Liefs, Christien

Nee, nog geen 39 weken (pas 36), maar wil jullie wel even succes wensen voor de komende dagen/weken.

Ik hoop voor jullie dat jullie niet over de uitgerekende datum gaan en dat jullie heel gauw mogen genieten van de kleine spruit!

wow... spannend!!!
gaat hard zo in ene...

Ik ben pas 37 weken, maar heb ook al echt het gevoel dat het bijna over is... Al heb ik liever dat mini nog weekje of 4 blijft zitten :p

ooooeh spannend zeg!

Hier bijna 37 weken zwanger. Van mij mag ie echt komen nu hoor. Stel je voor ik moet nog 5 weken... pffff

succes de komende dagen/weken

liefs

Haai,

Ik 35 weken en ik moet zeggen: ik zou graag nog een weekje of 2 rust willen, maar dan mag het echt komen. Ik moet jullie eerlijk bekennen dat ik overall de zwangerschap gewoon beu ben. Ik word nu echt zwaarder, ben niet meer zo mobiel en dat begint zijn wissel op me te trekken. Ik wil niet altijd zeuren en klagen, maar de lol is er wat mij betreft wel een beetje vanaf. Ik kijk echt uit naar de dag dat ik weer een normaal gewicht heb, normale schoenen pas en letterlijk lichtvoetig door het leven kan gaan. Opspringen uit mijn stoel, de nacht doorslapen, een uur stevig wandelen, sporten... ik mis het enorm.

Nou ja, nog ff doorbijten...

Hier ook bijna 36 wk en ik ben het nog niet zat. Tuurlijk zit die buik me wel in de weg (vooral bij verzorging van zoon van 1,5 jaar), maar ik probeer maar een beetje te leven als een bejaarde op de dagen dat hij weg is. Rustig aan doen, morgen is er weer een dag. Van mij mag die kleine nog wel even blijven zitten, begin nu net een beetje tot rust te komen, heb vorige week voor t laatst gewerkt.

Veel sterkte voor degenen die echt op t eind lopen, de laatste loodjes... Hopelijk hebben jullie je kleine snel in de armen!

Ooohh spannend! Ik ben nu bijna 37 wk van de derde en het lijkt wel of de tijd voorbij kruipt :( Vanaf volgende week ook ieder week 1 x naar de vk. aan de ene kant mag die kleine van mij nu al komen ,want ben het zwanger zijn ook wel beu nu,maar na volgende week zijn de kids weer naar school en dan kan ik weer een beetje op adem komen en dan kan ik msschien alsnog een beetje rust nemen voordat die kleine er is.

Nou succes met de laatste loodjes! Op z,n minst nog een week en dan heb je je kleine in je armen.

Terug
Bovenaan