Vandaag 3D echo

Vanavond hebben wij een 3D echo gepland. Ik heb er zo'n zin in en ben ook zo benieuwd. We weten het geslacht nog niet, omdat de kleine met de 20 weken echo eigenwijs was en verkeerd lag. Hopelijk ligt ons kindje vanavond goed en kunnen wij het geslacht zien. Ook lijkt het me zo mooi om die kleine in 3D te zien en om te zien hoe het gegroeid is. Ik laat wel weten hoe het gegaan is. Moest nu gewoon even mijn zenuwen denk ik van me af schrijven.

Groetjes Jojanneke

Sorry voor late reactie maar moest ff naar de vk. De kleine is namelijk qua grootte van de beentjes en hoofd op schema maar het buikje is een beetje te klein. Alles is qua grootte 27 weken alleen het buikje is 25 weken ligt dus 2 weken achter. Nu wordt ik de komende tijd in de gaten gehouden met extra echo's.
Op welke kleur wolk ik zweef hou ik voor mezelf. Verder ontzettend mooie foto's mee gekregen en een heel leuk filmpje. Wat is die kleine actief zeg. De echoscopiste zei gister al wees blij dat je placenta aan de voorkant ligt, want wat is dit een beweeglijk kind. Ligt heel mooi maar wel erg laag in mijn buik en knikt veel ja en dan voel ik het achterhoofd tegen mijn blaas drukken. Maar ik ben weer superblij dat ik onze kleine heb kunnen zien.

Liefs Jojanneke

Ooo wat leuk! Wel.goed dat ze even extra in de gaten houden... T zal wel meevallen denk ik. Ieder kind ontwikkeld sommige dingen in eigen tempo... Geniet van je wolk!

Liefs kim

Terug
Bovenaan