vandaag 3e follikelmeting

A

Anoniem

Guest
Wij krijgen vanmiddag de 3e follikelmeting (1e ivf-poging). Alleen ben ik nu snipverkouden. Kan dat enige invloed hebben op iets?

Van mijn vriend mocht ik vandaag niet gaan werken. Ga jij maar lekker even rustig in bed liggen zei die. (we zijn afgelopen weekend ook met een groep vrienden en kinderen een weekendje weggeweest) en dan slaap je natuurlijk ook nooit zo goed.

Ik hoop in iedergeval dat die verkoudheid zo over is. Want ziek zijn kan ik nu echt niet gebruiken.

Liefs
Nicole

spannend hoor!!! ik weet niet helemaal hoe het werkt met ivf enz want daar ben ik nog niet mee bezig! zelf ben ik bezig met 1e ronde clomid en zit op dag 16! elf heb ik deze week al 3 echo's gehad en morgen is de 4e! kus kus en heel veel succes

Hoi Nicole!

Spannend voor je joh!
Ik denk niet dat je verkoudheid hierop invloed heeft hoor....als je maar niet zieker wordt...dat niet!!
Ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen en hopen op heel veel geluk!
Zet hem op!
Liefs Linnepinnie

We zijn vandaag geweest. Ze groeien nog niet hard genoeg. Woensdag moeten we weer terug. Als het dan nog niet goed is wordt de dosering puregon opgehoogd. En dan moeten we waarschijnlijk nog een aantal dagen langer spuiten.
Deze week dus nog geen punctie.

Laat woensdag wel weer weten hoe het is gegaan.

Liefs
Nicoel

hai Nicole,

Zal aan je denken woensdag....Heel veel succes.

Liefs Indy

Ps denk ook niet dat een verkoudheid kwaad kan hoor)

Hee Nicole,

Inderdaad doe het maar lekker rustig aan. Verkoudheid of een griepje kan volgens mij geen kwaad hoor. Het is erger als je man koorts krijgt want dat heeft wel degelijk invloed op zijn zaad.
Pas lekker op jezelf en rust veel. Heb ik ook gedaan en voila! zwanger van de 1e ivf!
lfs ing

He Nicole,

Sorry, maar ik ben even weinig hier geweest, maar ben erg benieuwd hoe het met je gaat. is je verkoudheid inmiddels over? En hoever ben je nu in je eerste poging. Ik hoop dat je eitjes goed gegroeid zijn en je al een punctie achter de rug hebt.
Ik hoop gauw weer even iets van je te horen.

Veel liefs en succes meid,
knuffel van Nicole.

Uhhhhmmmm, ben weer goed op aan het letten. Zie nu pas je tweede berichtje staan dat je deze week sowieso nog geen punctie hebt. Hoop wel dat ze nu goed doorgegroeid zijn en je niet nog langer hoeft te spuiten. Hoe gaat het trouwens met het spuiten, trekken jij en je vriend het nog een beetje? het valt niet altijd mee he en dan zie je hier steeds van die berichten dat er weer eentje zwanger is (voor hun natuurlijk geweldig, hoe meer hoe liever) maar blijf er in vertrouwen dat jij dadelijk 1 van degene bent die met geweldig nieuws komt.

Liefs Nicole.

Terug
Bovenaan