vandaag 3e IUI gehad

Hallo allemaal,

Wij hebben vandaag onze 3e iui gehad. Mijn man had 8.5 miljoen zaadjes dus nu maar hopen dat het een keer positief is.
Maar ik heb al een paar dagen last van (sorry voor het onsmakelijke) wit slijm wat er echt tijdens het lopen eruit komt. Weet niet wat dit is heb ik nog nooit eerder gehad. Wie weet wat dit is????

gr.

Hoi sab

Nou wat spannend allemaal man.
Ik heb afgelopen vrijdag mijn eerste iui gehad , vond het allemaal best   meevallen .
En hoe voel je je nu ?
Ik werd vanmiddag na het slapen (jaja erg aso was vrij van mijn werkhahah) ineens misselijk wakker zal wel hellemaal nog niet kunnen hoor zo kort maar toch had ik even van mmhh..........
Ik hoop gewoon dat het raak is .... maar dat hoop ik ook echt voor jouw !!!!!!!!!
veel liefs happywoman

Spannend zeg! Wij moeten zondagochtend weer opdraven voor het bloedprikken en dan rond 4,5,6, mei de 2e IUI. Mijn man had de vorige keer 4,6 miljoen zaadcellen na bewerking dus we hopen dat er deze keer een Speedy Gonzales tussen zit!
En dan hopen we natuurlijk dat jullie de rest van de familie Gonzales treffen! Haha!

Goodluck weer meiden!

lfs inge

Hoi sabrina

Heel veel succes nu je wachtweken weer te gemoed gaat vol hoop en moed...
Ik hoop dat het deze keer raak mag zijn voor jullie dat zou toch mooi zijn!

groetjes rozemarijn

Hoi,
Spannend weer he! Dat wachten is toch vreselijk. Ik hoop echt dat een van ons hier gauw zwanger raakt door iui. En drie keer is scheepsrecht! Heel veel succes de komende tijd, groetjes Noor

Terug
Bovenaan