Vandaag 3e IUI, nu wachten.....

Hoi allemaal,
Nou, jullie duimen heeft zeker geholpen want er zijn vanmiddag 2,5 miljoen zaadcellen geinsemineerd! Wij waren erg blij te horen dat  het deze keer stukken beter is als de vorige keer, gewoon 10x zo veel!!! Ik snap alleen niet waar de berekening van het aantal op gebasseerd is, de gyn had het over 5 : 2 = 2,5. Okee, dat snap ik wel. Maar wat is de 5 dan, waar komt die vandaan? Er is hier vast wel iemand die mij dit kan vertellen.
In ieder geval was het dus officieel genoeg voor IUI en dat is gewoon een fijne gedachte. En  voor mijn vriend is dit ook  weer eens een oppeppertje. Nu maar weer afwachten of het resultaat heeft gehad. Fijn weekend allemaal! groetjes

Hoi noortje

Heel veel succes op de wacht bank. Doe het rustig aan  en hopelijk heb je binnenkort heel goed nieuws voor ons we wachten met spanning af!

groetjes rozemarijn

Joehoe laat de troepen maar zwemmen! Inderdaad goed bericht! Wat fijn voor je vent, kan me goed voorstellen dat hij echt opgelucht is.
Nu breekt het wachten aan, hmmm ga maar veel leuke dingen doen enne lekker schrijven op het forum. Ik zal enorm voor jullie  duimen en hoop zo dat het raak mag zijn. Dus pietertke hoogeband je rug is weer ok, dus zwemmen maar!!!

Lieve Noortje, heel veel succes met het wachten, ik hoop dat je deze periode goed doorkomt en dat er dan een veel mooiere periode aanbreekt. Hou ons op de hoogte he?

Dikke veel geluksknuf Sjanneke

Terug
Bovenaan