Vandaag 40 weekjes

Hoi dames,

Nou vandaag is mijn uitgerekende datum. Ik ben dus nu precies 40 weekjes zwanger, maar helaas nog geen babytje.
Het strippen heeft vrijdag helaas niet geholpen. Heb er zelfs geen voorweeën van gehad.
Nu moeten we donderdag dus naar de gync toe. Verwacht wordt dat die mij ook nog een keer gaat strippen en dat er dan een datum wordt afgesproken wanneer ik ingeleid ga worden.
Pffff en van mij mag het nu zo langzamerhand ook wel een keer. Heb erg veel pijn in me lichaam en ben er echt helemaal klaar mee. Zelf verwacht ik niet dat ons klein mannetje nog voor donderdag geboren gaat worden en dat we dus gewoon naar de gync toe moeten.
Dus we wachten maar weer verder af..........

Liefs marielle

Hoi,

Kan me voorstellen als je het zat wilt dat je baby wel mag komen.
Ik denk dat hij het veel te lekker vindt bij zijn mama in d'r buik.

En ben dan wel benieuwd donderdag of je te horen krijgt wanneer je ingeleid wordt.

Ik ben ook officieel over de datum haha.
En ook ik moet donderdag weer naar het ziekenhuis toe met ctg.
Ben ook benieuwd hoe het gesprek hier verder verloopt.

Nou ja meid, het kan nu niet meer zo lang duren...

Toi toi komt goed!

Hoi Marielle,

Kan me goed voorstellen dat je het wel een beetje gehad hebt. Er zijn inm iddels ook al zoveel babietjes geboren. Hopelijk kan de gyn donderdag wat voor je betekenen. En anders is het einde nu echt wel in zicht, nog even volhouden.
Liefs Nienke

Hier nog een die over de datum is en zit te balen dat junior zich niet aan de afspraak heeft gehouden. 40 weken zijn echt lang zat he? pffffff! Iedereen heeft het al weken over die laatste loodjes, maar niemand weet je te vertellen wanneer het nou echt de laatste zijn. Als ik aan Lies met haar 42+ weken denk dan breekt het zweet me uit hoor...

hi meiden hier nog eentje die het wachten beu is. 40 weken 285 dagen is lang...lang zat zou je denken.
ik hoop zo nog dat 'ie spontaan komt maar vrees dat het gaat lijken om mijn moeders bevallingen 3x ingeleid. Ik ga er dan nu ook vanuit dat dat het pad wordt.
succes allemaal

Jammer dat het strippen niet heeft geholpen zeg. Hoop dat je niet lang meer hoeft te wachten inderdaad! kan me voorstellen dat je het goed zat bent, (ook al is 40 weken eigenlijk de tijd die er voor staat, het is natuurlijk een eeuwigheid).. hou nog even vol he!!
xmarij

Wat irritant dat het allemaal nog niet heeft geholpen. Hopelijk onderneemt de gynecoloog snel actie.
Ik ben morgen 40 weken en moet volgende week met 40,6 weer terugkomen bij de VK. Daarna wordt ik doorgestuurd naar het ziekenhuis. Over strippen wordt helemaal niet gesproken. Het wachten is echt super vervelend. Voor mij het irritantse van de hele zwangerschap.
Veel succes donderdag!!

Terug
Bovenaan