Vandaag 40 weken zwanger

ssteef

New member
Nou lieve mama's en mama's in spee!! voor mij is het zover vandaag 40 weken zwanger... maar nog steeds geen teken dat de kleine ukkepuk gaat komen...Wat duurt wachten lang he als je ergens zin in hebt!! Ik wil zoo graag gaan vertellen hoe onze kleine ukkepuk gaat heten... en ben zo benieuwd hoe hij er uit ziet!!

Ik moet straks op controle dus ben benieuwd wat de verloskundige zegt... en wat we gaan doen... succes allemaal nog eventjes!!

liefs x
 
ja ik ben over 2 dagen ook uitgeteld ben het wachtten ook een beetje beu en ook de ongemakjes voor mij mag ze nu wel komen op het laatste word je beetje gefrustreerd ervan.
ik moet dinsdag weer na de verloskundige dan word ik gestript nou we moeten maar wachtten he!
veel succes hopelijk komen onze kindjes snel!
 
Hoi,
Hier nog eentje die vol ongeduld zit te wachten hoor. Elke ochtend als ik wakker word baal ik weer dat er 's nachts niks gebeurd is haha. Helaas moeten we nog eventje volhouden, maar heel lang kan het niet meer duren nu!
Liefs,
Mar
 
Hier hetzelfde. Heb veel last van voorweeen, maar verder gebeurt er weinig. Hoop dat het niet lang meer duurt, want ik ben er helemaal klaar voor!!!
 
Terug
Bovenaan