vandaag 40 weken!

Zo, vandaag uitgerekend en geen baby....... Heel raar, je leeft maanden naar deze datum toe en dan niks..... Na ja ga zo ff de stad in....Hoe is het verder? Bij iedereen alles nog rustig?

Groetjes

nou we houden het wel uit hier bij de juni mama's... ik ben morgen 41 weken, en ook nog steeds geen baby...
Sterkte met het wachten, ik word zo langzamerhand helemaal gek ervan...
Morgen weer naar de VK, hopelijk kan ze me dan wel strippen (vorige week lukte het niet)!
Jij ook succes met wachten!
groetjes, Yvette

Hoi,
Het schiet nog niet op he met de juni babies.
Hier 39 weken en 2 dagen.
Maar ben het echt zat. Sta iedere avond onder de douche vanwege de harde buiken.
Kan me niet goed ontspannen dan.
Ook met in en uit de auto stappen krijg ik een buik als een kanonskolen, grrrrr
Laat maar komen die baby!
Alleen mijn dochter zat ook tot 41,5 week. Dus zal nog wel even duren.
Fijne zondag nog.
Anita

Hier gaat het gelukkig heel goed. Raar maar waar, ik heb wel wat klachten, maar heb me sinds tijden niet zo goed gevoeld. Meeste zwangeren hebben het met 39 weken wel gehad maar hier gaat het goed. Zo raar, de vk was ook verbaast omdat ik de hele zwangerschap als een dweil tegenover haar zat.
We zijn thuis de laatste klusjes aan het afronden, geeft een lekker gevoel, ik heb wel wat last van harde buiken, spierpijn van onderen, soms lijkt het of de kleine via mn zij eruit wil maar verder geen tekenen.

Bij mijn zoontje zat ik echt te wachten, ik had het helemaal gehad, ik heb toen met 40w6d een behandeling bij de   acupunctuur gehad. Die avond begonnen de weeen die die door wilde zetten en met 41w1d is mijn zoontje geboren nadat ze mn vliezen gebroken hadden.

Meiden, sterkte en succes met wachten. Ik duim voor jullie!

hoi allemaal,

gister liep hier het huurcontract van 'Joepie' af maar geen kindje te zien. Ik heb me dacht ik helemaal niet zo vastgepind op die datum, maar ik merkte vrijdagmiddag al dat ik toch even een dipje had, gister wilde ik ook niet veel. Ik had het zo leuk gevonden als hij/zij zou komen. Maar goed vandaag is de D-day voorbij en kan ik weer ontspannen.

Succes allemaal

Terug
Bovenaan