Vandaag 40 weken

Ben erg gespannen, ben best bang voor de bevalling en die komt steeds dichterbij! Heb last van mn bekkenbodem spieren, neem aan dat dat komt door de druk...hoe gaat het met jullie?

hoi hoi het kan ieder moment gebeuren dan bij je! spannend! Ik ben ook aan het wachten op de eerste W-en :) lig de nachten maar een beetje naar het plafond te staren. succes met deze ALLER laatste loodjes :-D

Hier as maandag 40 weken. Niet gespannen, maar hoop stiekem wel dat het komende dagen spontaan gaat beginnen. Vorige keer was dat niet zo, dus daar hou ik nu ook rekening mee. Het rommelt niet echt, beetje menstruatiekramp af en toe, maar dat mag geen naam hebben volgens mij...
Er zit niks anders op dan wachten... ( of beter nog, afleiding zoeken, anders worden het 2 heeeele lange weken :( , in het meest ongunstige geval...

Ik heb na mij idee ook niet echt last van W-en wel zijn de gyn dat mn bmm afgelopen woensdag nog.net niet rijp was. Dus ben benieuwd..een vriendin van mij is vannacht bevallen op mijn uitgerekende datum!

Vandaag ook 40 weken.......ben er klaar voor al mag het wel na het weekend komen!
Vandaag is mijn hotmailaccount gehackt dus ben daar nu druk mee.....

Verder iedere nacht voorweeen maar zet voorlopig niet door....Afwachten,,,,,

Nu 40+1, niet echt gespannen, heb ook geen kater gehad zoals de andere keren. Ik ben nog niet toe aan de bevalling dus mn hoofd staat er nog niet naar. Als de kleine er na volgende week vrijdag niet is heb ik vast wel een dipje.

Ik ben maandag ook 40 weken en vind het ook erg spannend, wanneer zal het beginnen!
Ik vond de eerste keer overtijd gaan heel erg. je stelt je gewoon in op die datum, maar weet nu dat het ook nog 2 wekenkan duren/ Toch hoop ik ook dat het stiekem nu eerder begint.... hier ook alle rustig echter wel meer harde buiken.
Succes en hoop voor allen snel op de kleine wondertjes!

Terug
Bovenaan