Vandaag 40 wk zwanger

Waar blijft ze nou? Ik kan niet meer.... Al weken last van voor-weeën en al 2x een valse start (weeën wegpuffen). Ik kan echt niks meer. Ik lig als een gestrande walvis op de bank!
 
Ohh meissie, ik heb met je te doen...het is zoooo herkenbaar, ik ben morgen uitgerekend en ik voel me hetzelfde..kan nergens heen, ten eerste vanwege mijn bekken instabiliteit, en ten tweede omdat ik mijn zwangerschapswinterjas niet meer pas en mijn buitenvest niet warm genoeg is met die klote kou :)
Mijn vrienden en familie leven mee, maar de hele dag door berichtjes van ; "is ie er al??" maken me helemaal ongeduldig...

Heb ook al 2x een valse start gehad, maar het zet niet door.
Donderdag maar weer naar de gyn, en dan een datum prikken voor het inleiden...hopelijk kan dat snel...

Maar als jij echt weeën hebt moeten wegpuffen dan kan het niet lang meer duren hoor!! Kop op!!

Liefs, Kirsten
 
Meid, hier nog een die vandaag uitgerekend is en ik voel me ook een walvis.....Vannacht heel slecht geslapen, veel last van mijn rug (menstruatie-achtige rugpijn), dus wie weet.....Verder zit ik al sinds vrijdag thuis opgesloten. Door al die sneeuw durf ik echt niet meer naar buiten....Veel te bang dat ik onderuit ga. Ik hoop met je mee dat we allemaal heel snel onze kleintjes in onze armen hebben.
 
Ik verveel me trouwens ook kapot, zit nu echt te wachten en dan duurt het natuurlijk helemaal lang, en het maakt ook mijn angst voor de bevalling alleen maar groter....
Dus ik kijk wat tv, lees een boek en zit te wordfeuden :)

Laten we idd hopen dat we snel onze kleintjes in onze armen hebben!!
 
Duurt idd lang nu het einde in zicht is.. Hoewel ik morgen ben uitgerekend is het hier op af en toe een klein krampje na ook nog rustig.. Dus vrees dat het nog wel ff gaat duren..

Sterkte allemaal nog ff!
 
Haha, ja idd zou mooi zijn als we op dezelfde dag bevallen dat merk je als het hier ineens rustig is met berichtjes :)

@ vladdrac hoe gaat het met jouw kleintje? Lekker aan het genieten natuurlijk!

 
Het is ook niet niks he die laatste loodjes.
Ik heb er met bijna 38 weken ook erg genoeg van heb nu bijna 2 weken last van voorweeen nog niet super erg maar ze worden pijnlijker.

Duimen dat ze snel gaat komen en dat je lekker kan gaan genieten
 
Terug
Bovenaan