Vandaag 41 wkn en 2 dgn

hmimes

New member
Bij de Gyn geweest CTG en echo waren goed , a.s donderdag weer zelfde co als ik niet bevallen ben ?
En eventueel strippen en kijken of ik al iets ontsluiting heb .

En als ik voor zaterdag niet bevallen ben wordt ik zaterdag ingeleid pff wil niet vindt het zo eng .
Ze kwam allemaal met enge verhalen ballon van onder inbrengen als ik geen ontsluiting heb . En dan moet ik hele dag in zkh blijven meestal 2 dgn . Voordat weeen beginnen en ze uberhaupt weeen opwekkers en vliezen kunnen prikken .

Ik kan me niet meer ontspannen , maar hoop gewoon dat dit allemaal niet nodig is . Heb al zoveel ivf beh en vreselijke onderzoeken achter de rug mag toch wel een keer ophouden en vanzelf gaan hoop ik .
 
Hee meid,

Ogh.. Ik hoop ook voor je dat het binnenkort spontaan zal beginnen, zeker als je zo opziet tegen inleiden.
Ik ben ook gestript en ingeleid maar had al 3 cm ontsluiting en bij mij ging het allemaal heel voorspoedig maar ik begrijp dat je het eng vind hoor. Is niet nodig maar ja.....dat kan men 1000x tegen je zeggen, dit is jou gevoel.

Nou, mijn duimen gaan in de 6e versnelling voor je en hopelijk heb je je kleine voor het weekend in je armen.

Sterkte!! Liefs Lynn.
 
Ik hoop voor je dat je bevalling spontaan begint en je niet ingeleid hoeft te worden! Het strippen vond ik echt meevallen hoor...je moet proberen te ontspannen. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Bij mij heeft het wel goed geholpen...gelijk die nacht is de bevalling begonnen. Heel veel suc6 meid..zet hem op je kan het!
 
strippen stelt niets voor! maar het helpt niet bij iedereen ik hoop dat het voorspoedig gaat. maar je moet je niet druk maken. Dat werkt alleen maar tegen. Geen rare verhalen lezen! :) Het komt allemaal goed hoor!
 
Denk dat je het gewoon over je Heen moey laten komen...
Ik vernam het strippen wel maar dat het nou echt heel veel pijn deed kan ik niet zeggen..
Heb er zelf ook iedere keer ingestaan van zie he wel merk het vanzelf niet te druk om proberen te maken
 
Je er gewoon aan toe geven, en ik ben bij de oudste gestript en vond het echt niet fijn. Maar je moet op den duur, en dan accepteer je het wel even. En succes met wachten.pfff heb met je te doen. Ga duimen dat de kleine uitzichzelf komt
 
Terug
Bovenaan