Vandaag 5 weken....

Hoi dames,
Even een vraagje ben vandaag 5 weken,en heb helemaal geen zwangerschaps kwaaltjes????
En vanaf gisteren bruin afscheiding,wat wel weinig is???
Ben erg onrustig,omdat ik een miskraam heb gehad vorige zwangerschap.
Ook heb ik heel licht pijn in mijn onderrug,en licht pijn in mijn boven been????

Volgende week woensdag heb ik de echo....


Herkennen jullie dit...

Liefs naz..
 
nee ik herken het gelukkig niet.....maar maak je niet zoveel zorgen.
Je kan door verschillende oorzaken wat bloeden.....gewoon oud bloed, innestelingsbloed, klein haarvaatje gescheurt......kan allemaal en hoeft niks te betekenen.
Geen kwaaltjes ??? Ben blij !!!!!! Ik ben de hele tijd goed misselijk. Is ook geen pretje hoor. (kijk ook eens op het onderwerp : onzeker, minder kwaaltjes)
En trouwens, lichte pijn in rug en benen hoort volgens mij ook tot de kwaaltjes.

Ik lees veel verhalen van meiden met een miskraam die zich ongerust maken. Zelf nooit een miskraam gehad en soms ook wel een betje ongerust.............maar kom op....positief denken blijven !!!!

het komt allemaal goed !!!!

gefiliciteerd met je zwangerschap en probeer lekker te genieten ervan
 
Hoi Naz,

Het bloedverlies herken ik niet maar de weinige kwaaltjes en de rugpijn wel... Ben nu ook ongeveer 5 weken en heb alleen pijn in m'n borsten (en rug dus soms), verder niet zoveel meer (wel gehad in week 4).

Herken je bezorgdheid wel, mijn vorige zwangerschap is ook in een vroege miskraam geeindigd.. Maar zoals Jeanine ook schrijft, probeer toch te genieten (weet hoe moeilijk het is) en van het positieve uit te gaan. Dat de vorige zwangerschap is misgelopen zegt ook helemaal niets over deze zwangerschap!

Succes met je echo volgende week, laat je het weten? Ik moet volgende week dinsdag dus we gaan redelijk gelijk op.

Gr,
Sas
 
Hoi Naz,

Het bloedverlies herken ik niet maar de weinige kwaaltjes en de rugpijn wel... Ben nu ook ongeveer 5 weken en heb alleen pijn in m'n borsten (en rug dus soms), verder niet zoveel meer (wel gehad in week 4).

Herken je bezorgdheid wel, mijn vorige zwangerschap is ook in een vroege miskraam geeindigd.. Maar zoals Jeanine ook schrijft, probeer toch te genieten (weet hoe moeilijk het is) en van het positieve uit te gaan. Dat de vorige zwangerschap is misgelopen zegt ook helemaal niets over deze zwangerschap!

Succes met je echo volgende week en gefeliciteerd natuurlijk!! Laat je het weten? Ik moet volgende week dinsdag dus we gaan redelijk gelijk
op.

Gr,
Sas
 
Hey hey

ik ben nu zelf 6 weken zwanger en heb vanaf week 5 ook best last van pijn in mijn onderrug en krampen onderin mijn buik.
Hoort er (jammer genoeg) allemaal bij
probeer inderdaad lekker te genieten. Het is bovendien een prachtige tijd.

succes met de echo!
 
Hoi,

Ik ben nu 5.5 week zwanger en heb tot nu toe ook alleen maar last van onderrug,borsten.
Weinig trek,maar nog niet misselijk.
Het blijft altijd spannend.Wij zijn na 3,5 jaar en 3 ivf pogingen nu eindelijk zwanger en nu heb ik de angst dat het misgaat.Denk dat je die angst zowiezo blijft houden.Zoals de andere meiden ook al zeggen probeer wel te genieten en er niet teveel op te focussen.

Gr suusje
 
Terug
Bovenaan