Vandaag 5mnd, sinds gister in de wandelwagen....

A

Anoniem

Guest
Heb eigenlijk niet veel keus omdat het niet goed meer past in de kinderwagen. En een schik heeft Desmond in de wandelwagen, want nu kan hij van alles zien!! Wat worden ze toch snel groot. Moet zeggen dat ik het wel spannend vond. Nu kan de maxicosi ook in de auto blijven zitten. Die kan er nu niet meer opgeklikt worden. Dat ding was ook niet meer te tillen. Mijn zoon weegt bijna 9kilo.

Groetjes Natasja

gelukkig vind hij het leuk,

ik wil goewan-mats proberen tot 30 setember in de bak te houden, gaat heel erg moeilijk worden denk ik, kwa lengte lag hij al een tijdje redelijk klem maar het draaien wil ook niet altijd even best meer, maar we gaan 27 september een weekendje weg en vorig weekend gingen we ook weg en hij on niet slpen in het campingbedje, hij kraakte zichtzelf steeds wakker, toen heeft hij dus ook in de wagenbak geslapen,

ik hoop dus dat het lukt tot dan maar ik betwijfel het.

anne-fien
mama van goewan-mats 3april

Noami is ook bijna 5 maanden en past nog net aan in de bak, maar de kap is aan een kant van de bak afgebroken....grrrr, kan ik hem niet eens meer doorverkopen....dus ik denk dat we echt wel binnenkort moeten overstappen naar de wandelstand...

groetjes Yvonne

wij liggen ook al in de wandelstand!
sinds jasmijn 5.5 mnd is. haar hoofd zat tegen de bovenkant aan en haar voetjes als ze zich strekte tegn de onderkant!
het leek ook niet meer vond ik, ze leek zo groot in die bak. ze ligt nu met de rugsteun helemaal omlaag in de wandelwagen. dit vind ze wel leuk!!! alleen mama wat meerder want ik zie haar nu niet meer. ik vond de bak gezelliger!!!

liefs Wilma

Hier ook vandaag voor het eerst de wandelwagen geprobeerd.
Danny is dan nog wel jong 5 april, maar het is zo'n woelwater dat het niet meer veilig was in de bak. Wij hebben een soort van Quinny maar dan net geen echte en die bak is ook heel erg klein vind ik. ik heb de wandelwagen helemaal plat gelegd en ik doe dit enkel voor kleine stukjes. Van de auto naar school of een snel boodschapje. Zaterdag toen we naar de efteling gingen heeft hij nog gewoon in de bak gelegen, maar het is heel erg opletten, hij draait en legt dan zijn beentje over de rand. Dit deed hij in de box ook al heel snel dus die hadden we al een behoorlijk stuk naar beneden gedaan.

Het is een acrobaatje hoor. Zijn zus bleef gewoon lekker stil liggen, maar danny schijnt haast te hebben.

groetjes irene

Hoe doen jullie dat met boodschappen?? Kan de kleine moeilijk in de winkelwagen zetten. Kan nog niet zitten......

Groetjes Natasja en Desmond (vandaag heeft opa effe opgepast)

Yanick past (gelukkig) nog wel in de wandelwagenbak. t Wordt krap, maar ik denk dat het nog zeker een maand gaat lukken (dan is ie ruim 6 maanden).

Als ik  kleine boodschappen moet  doen, dan neem ik gewoon een mandje in de hand en hou ik yanick in de wandelwagen. Als ik grote boodschappen doe, gaat yanick in de draagdoek. Vinden we alletwee heel erg leuk, en ik vind het erg praktisch.

boas zit ook al een tijdje in de wandelwagen.als ik lopend boodschappen ga doen koop ik niet teveel en leg de spullen onder in de kinderwagen.als ik met de auto ga zet ik de maxicosi op de winkelwagen.moet ik alleen thuis 2x lopen,1 keer met boas en 1 keer met de boodschappen.en onze auto staat niet voor de deur maar op de centrale parkeerplaats 300 meter verder.ik doe zoveel mogelijk boodschappen als mn man thuis is en doordeweeks ga ik dan meestal lopend voor een paar dingetjes.
groetjes karin

Terug
Bovenaan