Vandaag 6 weken zwanger!

Hoera 6 weken vandaag! Uitgerekend 28 sept 2012, eerste kindje voor ons! En ook binnen een maand zwanger....maak me wel zorgen want ik voel me totaal niet zwanger geen pijnlijke borsten geen misselijkheid niets! Terwijl ik toch al 3 overduidelijke testen in mijn handen gehad heb, en mijn menstruatie uitblijft is het toch echt waar! Maar is nog heel onwerkelijk! 23 feb eerste echo bij 9 en een halve week! Heeeeeeeel spannend!

Hoera! van harte gefeliciteerd! en geniet er maar van dat je nog geen kwaaltjes hebt! ;)
Maar klopt je datum wel? Ik was gister 5 weken en ben de 29e uitgeteld.. heb het net meteen even nagekeken maar volgens mij tel ik wel goed.. maar maakt ook niet uit, we zijn zwanger! :D dat is natuurlijk het allerbelangrijkste! haha

Van harte!!! Spannend he?! Volgens mij heb je ook tikkie last van zwangerschapsverstrooidheid want als je 28 sept uit bent gerekend ben je nu 5 wekenz Hoe dan ook... Geniet nog even van geen kwaaltjes hebben, ik ben nu 6w1d (22/9 uitgerekend) en de beroerdheid en prikkelbaar begint nu echt te komen...

Gefeliciteerd en welkom bij de mamaclub van september.

Geniet er inderdaad maar van dat je nog geen klachten hebt, die kunnen zomaar komen. Hoewel ik je onzekerheid goed begrijp, je voelt liever van alles, dan weet je dat je lichaam erg hard bezig is! Maar 3 positieve testen zeggen dat het toch echt zo is!

Gefeliciteerd!
Ik snap dat je je zorgen maakt, had ik ook ben nu 8weken zwanger en nu beginnen de kwaaltjes te komen al valt het nog mee,
Dus lekker van genieten!

Hey Dames,

Gefeliciteerd allemaal!!
Ik ben zelf 27 September uitgerekend en ben echt super blij, maar vind het tegelijkertijd dood eng!

Maar het allermoeilijkste vind ik het om het nog even geheim te houden voor me moeder, ik deel normaal alles met haar, maar heb toch besloten nog even niets te zeggen tot ik 3 maanden ben!

ondanks dat ik ook nog niet echt last heb van zwangerschap kwaaltjes kan ik aan niets anders meer denken! net als nu, zit ik stiekem op me werk alle sites af te lezen. Hebben jullie dat ook?

Terug
Bovenaan