Vandaag 7 weken! Spannende week voor ons...

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Vandaag ben ik precies 7 weken zwanger. Nog niet veel bijzonders hoor ik jullie denken maar voor ons wel. In de 8e week kreeg ik bij de vorige zwangerschap een miskraam dus we vinden het best eng. Ook doordat zwanger worden voor ons helemaal niet vanzelfsprekend is (ivf). Als we deze week goed doorkomen en de echo is goed aankomende maandag 4 december dan hoop ik wat meer rust te vinden.

lfs ing

Hoi Inge,

Kan me voorstellen dat het enorm spannend is! Ik las op je weblog geloof ik dat je je wel anders/beter voelt dan toen, dus ik hoop maar dat je daar moed en vertrouwen uit kunt putten. Als het voor je gevoel goed is, dan is het ook zo! Tenminste, ik ga daar altijd vanuit, ik vertrouw maar op m'n intuitie. Heel veel duimen deze week en veeeeeel afleiding zoeken, dan kom je 'm wel door! Succes en probeer er ook lekker van te genieten !!

Liefs, Mimi

Hoi Inge,

Het maakt niet uit in wat voor periode je zit. Als dit voor jou een moeilijke tijd is dan kan ik me dat goed voorstellen. Vorige keren dat het bij mij mis ging was met 19 weken en daarna met 16 weken. Gelukkig ben ik deze periode nu door maar het is wel een zenuwslopende tijd.

Probeer toch zo rustig mogelijk te blijven, geen stress en lekker op de bank of op bed.
Sterkte en schrijf het af en toe van je af op het forum. Denk positief.

Groetjes  Sandra
(20 wkn + 4 dgn)

hey inge ,
wou je heel veel sterkte wensen .
en zal zeker aan je denken en voor je duimen
liefs van anna

Hee Inge,

Ik wil je ook even veel sterkte wensen! Ik heb zelf voor deze zwangerschap een miskraam gehad met 6 weken, dus ik was ook heel blij toen ik de 6 weken voorbij was. Maar toch blijf je gespannen....

In ieder geval veel succes en ik duim voor je (maar het gaat gewoon goed!)

Groetjes Lilian

Hoi Inge,
Spannend he? Heel veel succes vandaag met je echo. Ik hoop dat je er van kunt genieten.
Uit je andere topic begrijp ik dat je heel misselijk bent. Hoe vervelend ook....het kan een heel goed teken zijn. Wij duimen voor je!
Patricia

Terug
Bovenaan