vandaag 8wken maar toch onzeker!!!!

Hoi allemaal,

Goh toch steek die onzekerheid weer op zo raar dacht dat het deze keer wel mee zal vallen het is de tweede zwangerschap van me maar nee hoor!!! Ben nu acht weken precies vandaag en heb eigenlijk weinig klachten je zou zeggen mooi meid ga genieten maar het lukt me niet!!! Daarom heb ik voor morgen een afspraak geregelt bij de frauenartz(gynecoloog), wil gewoon kijken of alles goed is eigenlijk hoef ik pas de 23 juni erheen maar ja mocht toch komen als ik me onzeker zou voelen!!!!
Herkent iemand dit en hoe gaan jullie daarmee om!!!! Wil tuurlijk genieten van deze zwangerschap maar ja je gevoel kun je niet uitsluiten!!!!

Liefs Sandy 8wk van de 2 de!

Hoi hoi,

Oh wat herken ik je verhaal!!!
Het is ook mijn 2e en de 1e ben ik zo door gefietst, maar nu...
Bij elk pijntje schrik ik.
Ik heb het ook verteld aan mijn VK en die zei dat het kwam omdat ik nu weet wat me te wachten staat en omdat je het gaat vergelijken met de 1e keer.
Dit stelde mij wel wat gerust maar soms komt het ineens opzetten.
Ik zal ook zo blij zijn als we de 13e eindelijk de echo krijgen. Ben vorige week bij de VK geweest en die heeft niet eens geprobeerd het hartje te horen omdat het nog zo vroeg is.
Ik kan dus echt niet wachten.
Nou meid, ik hoop dat ze je wat gerust kunnen stellen.
Succes!!!

Liefs Mirel

Hoi hoi!!!!
Heeeeel herkenbaar!!!! Voel me zo onzeker heb haast nergens last van dus voel me ook helemaal niet zwanger en genieten kan ik dus ook niet echt, Nou heb ik volgende week echo, ben dan 8 weken, hoop dat heel erg dat ze wat kunnen zien en me gerust kunnen stellen....
Ik had dit ook helemaal niet van mezelf verwacht, ben normaal vrij nuchter......
misschien zijn dat de zwangerschapshormonen.... haha
Groetjes!!

Hoi Hoi

Ik ben 7 weken en 5 dagen zwanger. Heb de eerste echo al gehad, maar ben toch onzeker. Het is de eerste keer dat ik zwanger ben. Zou echt heel blij zijn als ik de 13 weken voorbij ben....
Je moet er toch niet aan denken, wat er allemaal nog kan gebeuren...

Ik probeer zoveel mogelijk te genieten en veel op de site te kijken. Ik heb ook een boek gekocht, mijn eerste 9 maanden. Dat is wel heel bijzonder hoor, je kan dag voor dag zien wat er allemaal met je kindje gebeurt. Hoe groot het is en dat geldt ook voor jezelf. Hoe voel jij je? Wat verandert er in jouw lichaam?

Leuk om te lezen allemaal.
Liefs Nienke

He, ik ben vandaag ook 8 wk.. en ik heb de zelfde zorgen.. Ondanks de echo vd week uitwees dat alles perfect is.. Denk dat we het allemaal gewoon heel graag willen..

Hoi meid,

Nou wordt mijn vierde als alles goed mag gaan en ik voel me VRESELIJK onzeker!
Maar geloof ook wel als je straks je buik ziet groeien en het voelt bewegen het dan beter wordt! Altans dat hoop ik !!! haha!! We houden elkaar gewoon het zonnige vooruitzicht voor dan komt het goed!

Mijn gyn vertelde dat als je met ruim 8 weken de groei op schema loopt en een goed kloppend hartje ziet dat je dan nog maar 2 à 3 % kans op een miskraam hebt.
Vaak gaat het als mis voor dat het hartje begint te kloppen! Nou daar hou ik me dan maar aan vast!

Succes en tot horens...

Terug
Bovenaan