vandaag aangemeld voor MOEDERS VOOR MOEDERS

Hallo dames,

Ik weet heel goed hoe het is om om niet zwanger te kunnen raken. Na de geboorte van onze zoon wouden wij heel graag een tweede. Omdat dit niet lukte zijn we ongeveer twee jaar later in de medische molen gestapt waaruit bleek dat het ons nooit op de natuurlijk manier zou gaan lukken. We zijn toen aangemeld voor IVF ICSI. Het was op het randje maar dat ging nog net. Daar zitten nogal wat strenge eisen aan. Ik moest afvallen  en mij man moest stoppen met roken. Makkelijker gezegd dan gedaan. Op een gegeven moment zijn we er maar mee gestopt onder het motto; We hebben de eerste zonder problemen gekregen wie weet gebeurd dat nog een keer en zo niet dan zijn we gelukkig met ons drietjes. Nu ben ik er een tijdje geleden toch achter gekomen dat ik zwanger ben, en dit helemaal ZONDER hulp. Het kan dus wel. Maar voor alle mensen voor wie het niet lukt wil ik graag mijn palsje opvangen. Als er een stel mee geholpen kan worden ben ik al lang blij. Vanmorgen is de consulente van moeder voor moeders bij mij geweest en heeft alles uitgelegd en weer een testje gedaan. Elke dag een nieuwe fles pakken dan heb je ook geen last van nare luchtjes en dan 1x in de week inleveren en dat is toevallig ook weer vlakbij. Dus dames, kom op en doe mee voor het goede doel!

Liefs Natasja

Hi Natas,

wat fijn zeg dat het toch weer spontaan gelukt is. Ik lees dat hier best vaak, mooi is dat!
En wat goed dat je je hebt aangemeld! Er zijn op dit forum 2 topics over Moeders voor Moeders en ik zag dat veel meiden meedoen, alleen maar goed natuurlijk!
Ik vind het ook een kleine moeite, ben nu 11 weken en 2 dagen zwanger en ik doe nu al 4 weken mee, geen probleem!

Geniet van je zwangerschap!

Groetjes Jannie

Terug
Bovenaan