vandaag al bij huisarts geweest!!

A

Anoniem

Guest
vandaag al onderzoek gehad bij de huisarts!bloed geprikt op alle hormonen en op hcg hormoon.
Onderzoek was niet fijn met eendebek maar alles zg er prima uit en daarna nog met zijn vingers eierstokken gevoeld maar voelde ook goed, deed wel zeer maar dat zei die al is geen fijn gevoeL!

woensdag bellen voor de uitslag komt hier niets uit dan mag ik door naar de gyneacoloog....
eindelijk actie heerlijk gevoel!

net wel ff in tranen zegt mijn collegatje dat ze 12 weken zwanger is bah das nummer 4 de agfelopen dagen!!!
maar ja onze tijd komt ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

liefs petra

ja natuurlijk meid komt jullie tijd ook!!!! maar snapt dat je baalt van al die zwangeren op het moment ookal gun je het ze nog zo erg!!!
Fijn dat er actie wordt onder nomen!
ben benieuwd naar de uitslag!!
Liefs en knuffel

Wat fijn....eindelijk actie!!!! Ook ik zou balen van al die zwangeren op dit moment, maar echt..jullie tijd komt!!!!!! Ook ik ben erg nieuwsgierig wat er nu aan de hand is...

Liefs ciomama

Idd, eindelijk actie! Hopelijk weet je snel meer meid, ga voor je duimen!

Ik vweet er alles van dat iedereen maar zwanger lijkt te worden... Het zwaarste vind ik nog dat ze ook nog allemaal bevallen zonder dat we zwanger zijn... Dan zit ik ook echt te janken!

Actie!!! Elk stapje is een stapje dichter bij jouw kleintje! Hartstikke fijn meid! En spannend natuurlijk!

Eindelijk actie! Fijn!!
Succes morgen. Ik hoop dat het er allemaal goed uitziet, en dat je dan door kunt naar de gyn. Succes!

Terug
Bovenaan