vandaag babyboom op nederland 1

A

Anoniem

Guest
vanavond was babyboom op tv.

ik vond het een leuk programma, maar ik keek wel met gemengde gevoelens.
het deed me toch meer dan ik dacht.
ik heb namelijk een miskraam gehad en dan kijk je toch iets gevoeliger dan anders naar dat soort programma's.

misschien leuk voor de mensen die het nog niet wisten... iedere donderdag van 20:30 tot 21:25 op nederland 1.
vandaag was de eerste aflevering.

groetjes Carina

Ik heb het ook gezien, en moest tijdens de zwangerschapstest even een traantje wegpinken.
Het lijkt me zo bijzonder om een test te doen, en er dan achter te komen dat het positief is.

Volgende week ga ik zeker weer kijken.
En heb ik en keer geen tijd, dan neem ik het op of kijk ik terug via uitzendinggemist.nl

ik vind het ook wel leuk. t deed me ook best wat, ookal ben ik pas net bezig. je zou er maar aan mee doen!?  

Ik was het vergeten...te druk op internet aan het zoeken.
Lijkt me idd best moeilijk om te kijken als je net een miskraam hebt gehad,sterkte!
Liset

Leuk programma!! En je leeft gelijk helemaal mee met die stellen. Alleen dat einde, toen moest ik toch ff een traantje wegpinken. Je gunt ze allemaal natuurlijk dat ze zwanger worden/zijn.
Volgende week kijk ik zeker weer.

Liefs Jane

Ik  vond het een heel mooi programma om te kijken.

Ik heb wel een traantje weggepinkt. Het is zo mooi om te zien hoe gelukkig je kan zijn bij een positieve test en hoe verdrietig iemand kan zijn bij een negatieve test. Dat vond ik echt heel emotioneel.

Groetjes Joyce

Hallo,

ook ik heb zitten kijken en kon het niet droog houden. Nu je er zelf ook mee echt mee bezig bent is het extra  leuk. (en dan zijn wij pas net begonnen!). Moest vooral erg huilen bij diegene waar de test negatief was en die al wat jaartjes bezig waren...

Gr Theolien

Hallo

Ik vond het ook een super programma.
op www.babyboom.nl kun je ook nog veel
info zoeken en kijken hoe het veder met de
stellen gaat en dat soort dingen ze hadden
ook nuttige tips vond ik.
En droog was het ook niet bij hoor ik had het
zo te doen met de mensen die al zo lang bezig
zijn en nog negatief testen.Ik dacht dit is pas me
2e ronde en ik ben nu al zo van is het nu is het nu.
Ben ik zwanger of niet.Echt een super programma.
Volgende week weer kijken..................

Groetjes Belinda

Terug
Bovenaan