vandaag beginnen met Puregon (1e keer)

Hoi meiden..

Vandaag ga ik m'n eerste puregon prik bij mezelf geven. Best spannend..vorige week heb ik al prik instructies gekregen en het valt me eerlijk gezegd honderd procent mee. Het naaldje is zo ontzettend dun..je voelt het niet eens. (nou oke.een beetje dan)

Ik moet vanaf vandaag 12 dagen prikken en dan elke week een echo om te kijken of de eitjes goed groeien. Als de eitjes goed gegroeid zijn, dan krijg ik een andere prik en dan moet de eisprong komen...(hopen we) Ook moet ik elke week bloed laten prikken om te kijken of m'n testosteron niet te hoog wordt. Ik had een veel te hoge testosteron waarde.

Wie heeft er ervaring met puregon spuiten en wat zijn jullie bijwerkingen geweest???

ben benieuwd.

Groeten Annet uit Alkmaar

Hoi Annet,
Ik spuit ook puregon en moet zeggen dat ik er geen last van heb.
Ik begon met mijn eerste ivf poging met 150 eh. Omdat ik daar niet goed op reageerde moest ik 225 eh spuiten. Bij onze tweede ivf poging zelfs 300 eh maar gelukkig nog steeds geen bijwerkingen. Volgende week beginnen we aan ivf nr 3.
Ik hoop maar dat het aanslaat bij jouw en dat er prachtige eiblaasjes groeien.
Groetjes Denise

hallo

Ik spuit ook puregon.
Nu voor de 2e behandeling.
Ik spuit een minimale hoeveelheid. De eerste keer   24 dagen 50 eenheden gespoten.
Nu heb ik 8 dagen 50 eenheden gespoten en sinds afgelopen woensdag spuit ik 75 eenheden.
Morgen heb ik weer een follikelmeting.
De andere spuit waar je het over hebt is pregnyl.

ik heb helemaal nergens last van met de puregon en de pregnyl ook niet.
Ik vind het prikken ook niet erg. Valt me echt 300 % mee!!!
Heb alleen nu een flinke blauwe buik van al het prikken, maar goed...
Dat hebben we er allemaal maar voor over.

Veel succes!
liefs,
mama Peet

hai..

dankje wel voor jullie reacties..

de puregon en het prikken vallen mij ook echt mee..had het erger verwacht. De prikjes voel je bijna niet, en bijwerkingen heb ik ook niet. heerlijk. Van clomid had ik zo'n last en het werkte niet...

vandaag om half 10 gaan we voor een echo....kijken hoe en of het aanslaat, ben nu een week aan het spuiten.

later meer hierover..

tot later...

groeten Annet

hallo Annet,

Ik ben benieuwd of er al een of meerdere eitjes groeien.
Hoeveel eenheden spuit jij?

Ik heb gisterenochtend mijn laatste puregon gespoten en gisterenavond de pregnyl...

Voor mij zitten de spannende wachtweken er dus weer aan te komen...

Heel veel succes met je echo!

groetjes,
mama Peet

hoihoi

het spuiten gaat goed, net contact gehad met het ziekenhuis..ze groeien lekker. Vrijdag weer een echo (elke vrijdag) en  dan gaan ze bepalen of ik van 50 eenheden naar bijv. 75 ga. Nu heb ik de 11e dag van de 50 eenheden...bij ons bekijken ze het per 2 weken of je hoger moet gaan zitten met je eenheden.

De testosteron was wel weer veel te hoog...die mag bij mij max. 2.0 en die is alweer 5.3. deze cyclus mag ik niet zwanger raken maar de volgende wel..dus ff volhouden. We weten waarvoor we het doen.

Moet zeggen dat ik heel postief ben, voel me super, vol energie..heerlijk.

Later meer!!

Annet

Terug
Bovenaan