vandaag begonnen met ovulatietest

A

Anoniem

Guest
heeey...

kreeg net de ovulatietesten binnen.
Dacht probeer er gelijk eentje...
Ben afgelopen donderdag ongesteld geworden en zondag was het helemaal over (niet dat het wat voorstelde maar goed..)

Nu heb ik dus net even getest en zag naast de controle streep ook een heel licht ander streepje staan...
kan het dat ik dan nu al mijn ei krijg?

liefs...

voor zover ik weet is je eitje dan in aantocht!! Ik zou overmorgen nog een keer proberen?

Had ik idd ook ja! En 2 dagen daarna was de test positief! Dus....ei in aantocht!!!

Veel plezier!!
Liefs ciomama

Hee wat toevallig heb vanmorgen mijn eerste test gedaan en bij was nog niets te zien , ik heb ook donderdag mijn nod gehad en ook idd zondag was het over dus we lopen deze maand precies gelijk hoop dat we dan ook tegelijk heel happy zullen zijn !!!!

veel succes met klussen !!\

xxx

Ja zou zomaar kunnen... Maar bij mij zijn die testen altijd een dag of 6 licht positief voordat ie echt positief is. Dus ik zou zeggen begin alvast met klussen en blijf elke testen!

Hoi, een lichte streep geeft aan dat de ei in aantocht is. Dus nu om de dag klussen en elke dag een test doen! De test kan een paar dagen positief zijn, het streepje wordt steeds sterker dan.
Dus aan de klus

Veel plezier

Succes met het nieuwe materiaal, haha!
Bij mij nog geen resultaat, maar gaf me wel meer zekerheid over min ei en het beste klusmoment!

Liefs Daisy

Heey meiden...
bedankt voor de reacties...
blijf ook gewoon doortesten....
vanmorgen weer een heel licht streepje...dus vanavond maar aan de klus....

@daycey...

gaat mij ook om wanneer ik ongeveer mijn ei heb...
dus even afwachten...

liefs...

Terug
Bovenaan