vandaag ben ik 7 mndjes oud!!!

A

Anoniem

Guest
Hey mede baby's,

Weet je ben al weer 7mdjes oud!!!
En ik kan al best veel draaien en heel hard babab edadada zeggen en heb het heel druk in mijn box!!!
Vindt ik zo leuk mama legt steeds nieuw speelgoed neer das echt cool van haar!!!
Wordt daar helemaal wild van!! Weet je wat ik ook leuk vindt het draaimobiel daar kan ik nu bij de beestjes, das kei leuk kun je heel hard aan trekken, maar hé dat vindt mama niet goed die is bang dat ik het stuk maak!!! Niet dus, waar maakt ze zich druk om!!! En hoe is het met jullie allemaal???

dikke knuffels Jessica

Heeeee Jessica, gefeliciteerd met je 7 maandjes. Ik herinner me nog wel dat ik 7 maanden werd, op die dag gingen we verhuizen.......niks aan! Maar wat wel leuk was was dat ik in een grote verhuisdoos heb gespeeld en heel veel papier heb stuk gemaakt. Dat was lachen. Ik word 10 oktober 9 maanden, ben benieuwd wat we dan weer doen........ik vind mijn box wel een beetje saai worden....................o ja heb wel een heel gaaf ding gekregen omdat we op vakantie gingen en ik heeeeeeel lang in de auto moest.............een mobieltje met hele gekke geluiden! Gaaf joh, Nou doei......................' ooievaar' ofzoiets zeggen ze dan in frankrijk, Benjamin

gefeliciteerdhoor, Jessica!!

Veel plezier vandaag!
groetjes,
kiki

Terug
Bovenaan