vandaag bij de fysio geweest

Hey meiden,

Vandaag ben ik bij de fysio geweest. Ik moet rustig aan gaan doen en heb een band meegekregen voor als ik veel moet lopen of veel moet bukken, tillen enz.

Moest er on 10 uur zijn en had dus nog niet echt veel last toen ik daar was. Heb nu meer last Dan dat ik afgelopen weken heb gehad. Zou dat komen door het bezoekje van vanmorgen? Heb vandaag toch echt rustigaan gedaan.

Woensdag voor t eerst naar de nieuwe verloskundige toch ook wel weer spannend.

Liefs do

Denk dat het toch echt door je bezoek van je fysio komt.

Ik ging altijd met minder pijn naar hem toe dan ik er vandaan kwam. Maar dat is normaal zeggen ze.

Sterkte

Hey Do,

Vervelend zeg die bekken weet er alles van, ik heb ook zo'n band en dat werkt echt goed bij mij, ik hoop dat ie bij jou ook goed ga werken.

Ik ga ook altijd met minder pijn er naartoe en dan heb ik meestal een dag flink last en dan zakt het weer af.

Ik merk ook nu ik 2 weken gestopt ben met werken dat het beter met mijn bekken gaat als voorheen.

Succes met je bekken en succes een woensdag bij je nieuwe VK.

Liefs RH

ik heb dat ook gehad maar knap er altijd ontzettend van op! ze masseert het soms goed en echt ben blij dat ze er is.. een tijd nu niet geweest omdat k geen klachten meer had maar nu begint het weer dus ik denk dat kmaar weer is ga bellen. hebben jullie ook last bij je schaambeen? zou dat er ook mee te maken hebben

Terug
Bovenaan