vandaag bij de VK geweest :D

we zijn vandaag bij de VK geweest
en alles was goed gelukkig
mijn gewicht dat ik aan ben gekomen ja dat hoort erbij en ik moet me daar niet te druk om maken want ja de een komt maar 15 kilo aan in de gehelle zwangerschap en de ander komt zo een 30 kilo aan in de gehelle zwangerschap (en ja ik ben dus bekent met tussen de 25 en 30 kilo een komen)
en zit nu al aan 4en een halve kilo in de afgelope 6 weken dus ja ze vond dat netje en reuze meevallen en in zo een anderhalve week ben ik ook zo een halve kilo afgevallen en dat is niet erg als je maar genoeg en gezond blijf eten en niet gaat lijnen

wat betreft de moeheid
ja dat is gewoon normaal
en omdat mij dit niet bekent is bij mijn vorige zwangerschappen moest ze me dus verklaren dat het ook gewoon erbij hoort maar dat de baby meschien gewoon veel van mij vereiste
nou alles met alles
is dit een goede controlle geweest het hartje klopte mooi mijn bloeddruk was mooi en ja ik hoef niet bang te zijn dat ik te veel aankom als ik gewoon genoeg gezond en goed eet is er weinig aan het handje

iedereen nog bedankt voor de reactie op mijn vorige vraag over het moe zijn
en ja mijn VK heeft mij hierover vandaag ook gerustgesteld en verteld dat het erbij hoorde en dat ik gewoon dan s'middags lekker even moet gaan slapen als dat voor mij mogelijk is
 
je moet gewoon toegeven aan je lichaam dat is echt goed voor je ik weet het is soms moeilijk maar het werkt wel
nou veel sterkte met je zwangerschap en geniet er lekker van
 
Terug
Bovenaan