Vandaag bij vk geweest

A

Anoniem

Guest
Gelukkig heeft mn kleine besloten dat het daar beneden toch een fijn plekje is om met je hoofdje te liggen: was het vorige week nog bewegelijk boven bekken ingang; nu ligt ie vast

Voelen hoever je bent doen ze hier (nog) niet en met strippen beginnen ze pas als je 10dagen over tijd bent, maar als ik dit weekend nog niet ben bevallen mag ik wel voor een extra controle naar het ziekenhuis. Dan gaan ze de hartslag controleren en waarschijnlijk ook de placenta.

Ik loop wel al twee dagen rond met harde buiken en zo'n gespannen gevoel rond mn buik/rug/bekken, dus ik hoop dat het dit weekend nog ff doorzet...

We wachten maar weer af...

Liefs Nika

hoi nika

nou daar gaat ons sintmaarten nummer in het flevo he hahah

hebjij een vaste in het flevo of moet je de ene keer bij die en de andere keer bij die? je was al eerder geweest toch of waren dat alleen die keren voor die echo"s

nou   ik moet maandag weer ,, ben ook erg benieuwd wat ze zeggen ik ben al 3 dagen heel erg misselijk eet bijna niks meer,,,,,,
verder ja heel veel harde buiken maar dieheb ik al een maand of 2
de baby is wel heel erg druk vooral als ik rustig zit voel hem echt duwen
maar ja we zullen zien

hoop alsnog voor je dat je zondag ochtend gewoon begint !!!

heel veel liefs cora

Oh toch wel, je was er vandaag nog haha!
En bij de verloskundige geweest!
Sterkte weer met afwachten!

hahaha ja nu zie ik dus ook pas dat ze er nog WEL was vanmorgen :p
Ik werd al lichtelijk jaloers haha...

Maar die harde buiken en strak gevoel.zijn dat echt voortekenen dan?? want ik loop al 3 dagen met een harde buik...soms wel 5 tot 6 uur lang een harde buik zonder 1 keer zacht te worden  en voelt zoooo strak aan..

Angela

Terug
Bovenaan